Bezsensopedia
Advertisement
Rock_&_Rojo_&_Graba_&_Sou_w_PayDay_2_4_(Roj-Playing_Games!)

Rock & Rojo & Graba & Sou w PayDay 2 4 (Roj-Playing Games!)

Przykładowe zagrajmerstwo

Zagrajmerstwo – sposób kręcenia filmów na YouTube polegający na kręceniu filmików z gry i gadaniu nie na temat. Najwięcej osób (czytaj dzieci) ogląda takie właśnie filmy z Minecrafta.

Rodzaje zagrajmerów[]

  • Hajsowy - nagrywa dla hajsu, nie ma pasji i dawno się sprzedał. Tak to przynajmniej określają specjaliści.
  • Oryginalny - robi tylko i wyłącznie gry o których NIKT nie słyszał, czasem wychodzi to na dobre.
  • Dzieciak - ma 9 lat i już jest gwiazdą jutubę, mamusia jest taka dumna.
  • No-life - spamuje filmikami i mówi, że to wcale nie dla pieniędzy, tylko dla widzów. A tak naprawdę po prostu nie ma życia.
  • Multihajser - robi sobie mnóstwo kont - na jednym są vlogi, na innym zagrajmy, na innym muzyka, na innym magiczne koty. A hajs leci za każde konto. Brakuje tylko czasu, aby wydawać.
  • Kulturalny milord - nigdy nie przeklina, zazwyczaj chce tym przyciągnąć do siebie wyższe sfery. Najczęściej przez to pozostaje mało znany.
  • Szitorecenzent - pokazuje najgorsze gry, jakie istnieją i pomaga nam nie kupować słabych gier, a hajs leci.
  • Ulubieniec gimbusów - 95% widzów jegomościa to gimbusy, które naciąga na koszulki z jego kultowymi tekstami.
  • Miłośnik 2D - gra tylko w gry 2D, bo ma słabego kompa bo już nie robią dobrych gier.
  • Banan - ma uber-wypasionego kompa. Gra tylko w nowe gry, co chwilę zwracając uwagę widza na to, że gra na najwyższych detalach. Wstawia parametry swojego kompa. Słynie z unboxingu swoich nowych rzeczy.
  • Lizus gwiazd - jest znany z tego, że grał na multiplayerze z kimś znanym - zwraca się do tej osoby, jak do cesarza.

Tematy komentarzy pod filmami[]

  • Co nagrywający zrobił źle, często strasznie wyolbrzymione.
  • Co autor ma nagrać, jako następne. Należy podkreślić słowo ma, bo on musi to według komentującego koniecznie zrobić, inaczej zginie.
  • Narzekanie na hajs, który leci na konto nagrywającego.
  • Kłócenie się o każde słowo, które padnie w filmie.
Advertisement