Bezsensopedia
Advertisement
Fontanna we Wrocławiu

Wrocławskie gołębie w kolejce do fontanny

Wrocław - miasto w zachodniej Polsce, dosyć duże, położone nad Odrą. Przed wojną miasto było niemieckie.

Obecnie Wrocław uchodzi za miasto rozwojowe, dlatego co roku osiedlają się tam nowe roczniki studentów. Ostatnimi czasy we Wrocławiu organizuje się sporo dużych imprez (Euro 2012, siatkarskie mistrzostwa, czy też jakąś ubogą wersję olimpiady).

Historia[]

Wrocław powstał bardzo dawno temu. Oficjalnie gdzieś za pierwszych Piastów, ale coś na tym miejscu było już od czasów rzymskich.

Początkowo o Wrocław walczyli Polacy z Czechami, potem Czesi z Niemcami, jeszcze później Polacy z Niemcami. Ostatecznie historia zakończyła koło i Wrocław jest nasz.

Ciekawe obiekty[]

Stadion Miejski we Wrocławiu

Fascynująca elewacja

  • Stadion Miejski - duży stadion piłkarski zbudowany na Euro. Posiada zielone krzesełka. Z wierzchu wygląda jak walec z betonu. To tam nasi przegrali z Czechami.
  • Fontanna na rynku - duża fontanna z szybami oblewanymi wodą w środku. Czasami używana w charakterze łaźni miejskiej, głownie przez bezdomnych lub rozweselonych studentów.
  • Panorama Racławicka - niegdyś obowiązkowy punkt szkolnych wycieczek, obecnie bywa usuwana z programu na rzecz basenów i McDonalda.
Advertisement