Bezsensopedia
Advertisement

FOR FREEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!

Przykładowy żołnierz na początku przykładowej bitwy w przykładowym filmie

Wolność - stan, w którym człowiek jest... wolny. Generalnie chodzi o to, żeby nikt (ani nic) nie stało nad człowiekiem z batem. Przeciwieństwem wolności jest szybkość. Wolność jest postacią dość popularną - w co drugiej miejscowości nazywa się jej imieniem ulice, a w Nowym Jorku zbudowano jej nawet wielki pomnik. Jest to też dobra nazwa dla kina.

Różne definicje wolności[]

Szczegółowe definicje wolności w dużej mierze są zależne od światopoglądu. Niektórzy twierdzą, że wszelkie zasady prawne czy moralne są formą zniewolenia człowieka. Jednak większym zagrożeniem dla wolności jest przebywanie w otoczeniu osób, które od tych zasad się całkowicie wyzwoliły. Co ciekawe, źle pojmowana wolność może prowadzić to totalitaryzmu - jesteśmy wolni, czyli możemy robić co chcemy, w związku z czym w kraju jest burdel, w którym ktoś przejmie kontrolę nad wszystkim, a ma do tego prawo, bo jest wolny.

Ciekawe definicje wolności zostały opracowane przez anarchistów (wolność jest wtedy, kiedy nie ma prawa ani nikogo pilnującego porządku) i komunistów (wolność jest wtedy, kiedy pół ludności zostaje wymordowana, a pozostała część jest trzymana za mordę).

Zobacz też[]

Advertisement