Bezsensopedia
Advertisement
Włatcy móch

Bohaterowie w komplecie

Czesiu, a przy***ać ci mocniej?

Anusiak o swoich zapędach

Włatcy móch – serial animowany nie dla dzieci[1], puszczany na kanałach TV 4 i Comedy Central. Opowiada o przygodach czterech ośmiolatków chodzących do klasy 2b w jakiejś szkole we Wrocławiu, a także o ich nauczycielce i higienistce… no i o innych. Używają niewybrednego słownictwa dostosowanego do ich wieku. Głównym bohaterem jest zombie o imieniu Czesław. Serial był emitowany do grudnia 2011 roku, jednakże od grudnia 2023 puszczają go na Polsat Games. Nie wiadomo, właściwie po co, aczkolwiek uważa się, że jest to skutek łatania dziur w budżecie.

Podobno od września 2024 roku ma wejść nowy sezon serialu, nazwany „Włatcy Móch: One”. Jak wejdzie, to wejdzie, a Przedjutrze i nasi korespondenci znając życie napiszą o tym pierwsi.

Główni bohaterowie[]

  • Czesio – główny bohater, jest zombiakiem i mieszka na cmentarzu razem z Marcelem i Pułkownikiem. Jest lubiany w szkole, ma same jedynki. Często podczas lekcji wypada mu mózg. Ma misia o imieniu Przekliniak.
  • Maślana – kolega Czesia. Jego tata pracuje w banku, a jego marzeniem jest zostać milionerem i kąpać się w dolarach. Na ósme urodziny dostał pierwszą własną kartę do bankomatu. Nie umie podnieść deski klozetowej.
  • Konieczko – najmądrzejszy ze wszystkich, chce zostać w przyszłości naukowcem. Dostaje kary na czytanie książek. Często się jąka.
  • Anusiak – jest gruby i wysoki, mówi się, że jest najsilniejszy i zarazem najgłupszy. Ma również tendencje ksenofobiczne i rasistowskie. Boi się wirusów. Syn działacza Samoobrony.
  • Andżelika – jedna z nielicznych dziewczyn w klasie. Chce zostać superstar, jest pupilkiem pani Frał. Pochodzi z USA (czyt. JuEsEj) i mówi z amerykan aksęt.
  • Higienistka – higienistka w szkole, nie ma własnych dzieci, przez co bardzo lubi te w szkole. Ma zmarłego męża, imieniem Marcel. Śpiewa bluesy basowym głosem, hobbystycznie również fanka alkoholu i narkotyków.
  • Pani Frał – nauczycielka, która nienawidzi czwórki głównych bohaterów, jest nazywana przez nich starą klępą.

Przypisy

  1. Choć i tak tylko one to oglądają.
Advertisement