Bezsensopedia
Advertisement
Unboxing

Szturmowcy i unboxing iPhone'a

Unboxing – rodzaj filmów polegający na otwieraniu nowych rzeczy.

Właściwy cel kręcenia takiego filmu to szpanowanie nowymi gratami z Allegro/z przeceny/znalezionych pod zsypem - a nie, jak to się zakładało pierwotnie, pokazanie ludziom, co jest w środku.

Typy unboxingu[]

  • Zwykły – przez 15 minut rozpakowywujesz zawartość. Nuda.
  • Hardcorowy – rozwalasz pudełko młotkiem, zawartość wyciągasz, do kartonu wkładasz folie, zalewasz benzyną i podpalasz. Zawartość główną zaś możesz wyrzucić przez okno z dziesiątego piętra.
  • Pokemoniasty – zanim rozpakujesz paczkę, pokazujesz nową szminkę, zaczynasz się nią malować i wyjaśniasz podstawy makijażu - mija 30 minut a ty, dalej się malujesz i nie przechodzisz do meritum.
  • Rapowany – zamiast mówić – rapujesz.
  • Wyzwanie – próbujesz wyjąć zawartość, nie dotykając pudełka. Zgadnij, jak to się kończy.
  • Szpanerski – po rozpakowaniu chwalisz się swoją zdobyczą, machasz nią, wymieniasz jej zalety, mówisz ile kosztowała - oczywiście cenę podnosisz o 200 złotych.
  • Oryginalny – jeśli jednak te sposoby wydają ci się być stare, nudne i przereklamowane - wymyśl coś nowego! To może być unboxing nogi z gipsu, unboxing mieszkania, unboxing urny z prochami prapraprapradziadka... dosłownie wszystko!

Efekt końcowy[]

ZAWSZE po wrzuceniu na YouTube takiego unboxingu uderza w niego fala hejtu: ale banan ja ńe doztaje takih żeczy bo mńe rodzice tag nie rospieżdszają bahoże!, O bosze ale śe jaraż tymi simiećamii, itp. Unboxing jest skazany na hejt - ale i tak 70% zagrajmerów to robi.

Advertisement