Bezsensopedia
Advertisement
Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy postaci. Zobacz też: Kapitan Bomba - serial.

Wykrzyknik.png Ten artykuł zawiera wulgaryzmy. Nie polecamy go młodszym czytelnikom.

Kapitan Tytus Bomba – nieugięty i bezlitosny żołnierz Gwiezdnego Patrolu, postrach kosmitów, mieszkaniec Galaktyki Kurvix. Idol dzieci (pomimo tego, że serial z jego udziałem oficjalnie można go oglądać od 16 lat) i młodzieży. Jego główne zajęcia to napierdalanie złych kosmitów, nazywanie podwładnych tępymi chujami i latanie Orzełem 7. Kosmici obrażają go, puszczając o nim kreskówkę pt. Kapitan Dupa, gdzie Tytus lata Pedałem 7 i ma różne wpadki.

Tępe chuje

Czyli dwaj towarzysze, Sebek i Janusz, którzy zawsze pomagają Kapitanowi w trudnych sytuacjach. Sebek ma siostrę, która „opierdala kiełbachy kosmitom” oraz licencjat z hodowli pterokosmitów. Natomiast Janusz, potomek szlacheckiego rodu Sram, od razu po liceum poszedł w kamasze, jest dość sprawny fizycznie i niski. Ponadto czasem używa moździerzy.

Rywalizacja

Tytus od dziecka rywalizował z J.J. Torpedą o tytuł Miss świata asa Gwiezdnej Floty. Panowie walczyli na różne sposoby:

  • Solówa – walka na teksy typu „twoja stara”;
  • Pojedynek na pistolety – oczywiście nienabite;
  • MMA – „Masz Małego Artura”[1];
  • Ty... – po „Ty” padało zazwyczaj słowo chuju, pizdo, kurwo itp.

Galeria

Przypisy

  1. Artur - kutas Kapitana Bomby
Advertisement