Bezsensopedia
Advertisement

Teleturniej - program telewizyjny zbierający mega kocurów lub osoby, które za kasę będą się spowiadać ze swoich grzeszków.

Teleturnieje[]

  • 5x5 - popisowy teleturniej telewizji TVP, gdzie za znajomość języka polskiego wygrywało się 100 zł.
  • Awantura o kasę - teleturniej polsatowski, jedyne dzieło, w którym Ibisz wygląda nawet staro. Tylko tutaj można było stracić głos drąc się zieloni va banque. Najczęściej trafianą wygraną były ogórki kiszone.
  • Czar par - największy gniot polsatowski, początek odmładzania Krzysia Ibisza.
  • Familiada - teleturniej będący jednocześnie fabryką sucharów.
  • Fort Boyard - a to teleturniej, a to reality show. Początek kompromitacja pana Weissa.
  • Idź na całość - no po prostu Idź na całość!!!.
  • Jeden z dziesięciu - dofinansowany przez UE, obecnie jedyny tego typu program na wiedzę.
  • Koło fortuny - teleturniej na zgadywanki, wybieraniu liter. Bardziej zapamiętamy za cytat A teraz Magda pokaże nam cztery litery, wypowiedziany przez Wojciecha Pijarowskiego w latach 90. Poniekąd sam Pijarowski wyleciał za picie alkoholu w czasie pracy.
  • Krzyżówka szczęścia - jeśli ten teleturniej pamiętasz, to przypomnij sobie, jak można było wygrać super cool odkurzacz.
  • Miliard w rozumie - teleturniej prowadzony przez Janusza Weissa, siedlisko erudytów oraz ludzi, którzy całą encyklopedię PWN zapamiętali na pamięć. Co ciekawe, to właśnie PWN zorganizował ten program.
  • Milionerzy - kiedyś na poziomie, w którym cykor widza był picusiem w porównaniu z strachem uczestnika. Obecnie zapamiętamy za pytania Jesteś pewny?, Ostatecznie?, Na pewno?.
  • Moment prawdy - za 250 000 zł trzeba było tutaj odpowiadać o swoich zdradach, fantazjach erotycznych oraz odpowiedzieć na pytanie, czy teściowej daliśmy cyjanek, czy rzeczywiście umarła na zawał.
  • Najsłabsze ogniwo - miejsce nazywania debila debilem. Właściwie gromadzący samych debili.
  • Va banque - teleturniej prowadzony przez Kazimierza Kaczora, zapamiętany dzięki formie (masz odpowiedź, to teraz pytaj) oraz głupim minom Kaczora po zakończeniu gry.
  • Wielka Gra - pomijając trafiających tam mega kocurów, panią Stanisławę Ryster oraz czołówkę zagraną na organkach produkcji japońskiej (a nie na keyboardzie!) niczym się nie wyróżniał. Po zakończeniu emisji w 2006 roku w Polsce poniekąd wzrastała liczba samobójstw i spadło poparcie PiSowi, który wówczas rządził.
Advertisement