Bezsensopedia
Advertisement

Szansa na sukces (ur. 1993, zm. 2012) – polski program telewizyjny typu talent-show emitowany przez lata w dwójce. Program ten wypromował kilkakrotnie więcej znanych osób, niż wszystkie inne polskie talent-show razem wzięte. I to bez SMS-owych głosowań i celebryckiego jury lansującego samo siebie.

Prowadzący[]

Program był prowadzony przez Wojciecha Manna. Prowadzący ten przez kilkanaście lat istnienia programu ani razu nie powiedział niczego chamskiego. On nawet najbardziej absurdalne zachowania potrafił obrócić w żart. Publiczne wyprowadzenie go z równowagi jest prawdopodobnie niemożliwe.

Oprawa[]

Na początku program miał taką ubogą czołówkę, w której kolorowy napis wyskakiwał z pudełka. Studio też było nie za bardzo rozwinięte. Numerki piosenek wisiały sobie przy suficie, a tekst był wyświetlany na jakimś blue screenie. Za to na początku programu - dla zachęty - puszczano utwór pt. Śpiewać każdy może w wykonaniu Jerzego Stuhra. Z czasem wszystko coraz bardziej się rozbudowywało. Na przykład numerki wysuwały się z rurek.

Advertisement