Bezsensopedia
Advertisement

Surowi Rodzice - surowy program telewizyjny emitowany na antenie TVN. Ma on pokazać, ile niewychowanych małolatów mieszka w Polsce i jak trzeba się za nie zabrać. Pierwszy odcinek serialu miał swoją premierę 15 marca 2012 roku.

Krótki opis fabuły[]

W każdym odcinku poznajemy dwójkę niewychowanych bachorów nastolatków. Ich starzy mówią, jakie problemy mają z nimi, a następnie pokazywana jest rodzina, do której zostaną oni przeniesieni. Często są to rodziny zastępcze tudzież takie, które lubią mieć masę dzieci (tak około 8 to minimum). Małolaty są tam parę dni i są traktowane jak rodzina. Polega to na tym, że mają swoje obowiązki - w większości przypadków nie robią nic i czekają, aż ten czas minie i będą mogły wrócić do domu i denerwować rodziców, ile wlezie.

Przykładowe powody zesłania[]

  • Magda pisze smsy co 5 minut i ma 3 telefony.
  • Jackowi nie chce się zmywać naczyń.
  • Kuba miał już 6 dziewczyn.
  • Jola nie spuszcza wody przy wychodzeniu z toalety i nie myje rąk
  • Maciek (IQ 159) wydał pieniądze z czynszu na laptopa (bo jest mądrzejszy od rodziców - Bożeny, IQ 98, i Janusza, IQ 80).

Nuvola apps kaboodle To tylko zalążek artykułu z dziedziny filmu i telewizji. Jeśli nie zasnąłeś ostatnio przed telewizorem – rozbuduj to hasło.

Advertisement