Bezsensopedia
Advertisement
Wyroby z Kasi

Grunt to dobra reklama do sklepu.

Sklep – rodzaj sklepu, w którym znajdziesz wszystko oprócz reszty dla ciebie. Kiedyś pomimo posiadania pieniędzy nic nie mogłeś kupić z racji pustych półek, teraz masz masę towaru, które mają tak astronomiczne ceny, że wydatek 3 zł na napój zostanie uznany w rodzinie za szczyt rozrzutności.

Obiekty w sklepie[]

Balotelli w sklepie

Typowy klient supermarketu.

  • Ekspedientka - haruje od 6 rano do 22, narzeka na brak groszy w kasie, stara się do ciebie uśmiechać, a w przypadku spotkania plotkar ma materiał na rozmowy z innymi klientami.
  • Kasjer - w sklepach typu Biedronka itd. Każdy go lubi, choć przewija mu się ponad 20 000 złotych dziennie.
  • Zeszyt - element występujący w sklepach wiejskich, gdzie zapisuje się długi wobec sklepu. Na szczęście raty są 0%.

Typy sklepów[]

Ciągnąć

Wejście do sklepu wiejskiego.

  • Hipermarket - taki duży, z masą towarów często bardzo drogich.
  • Galeria handlowa - mega sklep dla szpanujących.
  • Zwykły sklep - czyli najbliższy twojego domu
  • Supermarket - Biedronki, Tesca itd.
  • Sieci sklepów - sieci sklepów Żabka, abc, Dom Chleba itd.
  • Sklep za PRLu - taki sklep, gdzie mogłeś za 5000 zł. wykupić cały sklep. A potem się pytać, po cholerę tobie tyle octu.
  • Sklep monopolowy - najpopularniejszy typ sklepów w Polsce z racji napoi z procentem.
  • Sklep z materiałami budowlanymi - Castorama itd.
  • Sklep meblarski - miejsce na kupienie zestawu do złożenia.
  • Sklep przy stacji benzynowej - taki sklep, gdzie po normalnej cenie są doładowania do telefonu.
Advertisement