Bezsensopedia
Advertisement

Sherwood Dungeons – specyficzna gra MMORPG, w której chodzi głównie o zabijanie mobów, a przynajmniej tak zakładali twórcy. Jednak z ich gry wyszły takie rzeczy jak:

  • chatroom, gdzie pisze się o byle czym
  • miejsce pisania łańcuszków typu Menel jeśli przeczytałeś słowo „Menel” to w nocy przyjdzie do ciebie zmutowany stu ręki łosoś morderca z miotaczem ognia w tarczycy i zje cie.
  • tablica ogłoszeń
  • pospolite miejsce do spamowania
  • portal społecznościowy
  • miejsce spotkań tuvalskich polityków
  • 5-letnie dziewczynki lubiące pisać rzeczy z gatunku kto hce seks czy jeztem seksi dzifką kto hce mnie za dziefczynę?

Co najgorsze, w tej grze nie ma moderatorów czy adminów, więc panuje niezły galimatias.

Klasy postaci[]

W grze mamy kilka klas postaci. Klasa wbrew pozorom nie wpływa na grę, bez względu na to, czy jesteś Spartaninem, czy łowczynią, gra jest taka sama. Klasę można zmienić w każdej chwili i to bez jakiegokolwiek kosztu. W grze wyróżniamy następujące klasy:

  • Rycerz - najczęściej wybierany, przystojny blondyn.
  • Rzymianin - opancerzony w grubą zbroję i odziany w rzymski hełm z pióropuszem dumny rzymski legionista.
  • Spartanin - praktycznie nie różni się niczym od Rzymianina, ma jedynie inny hełm z krótszym pióropuszem. Niedoceniany, jednak każdy pr0 wie, jaką moc ma ta postać.
  • Wojowniczka - waleczna niewiasta, często wybierana przez wcześniej wspomniane 5-latki.
  • Łowczyni - napakowana brunetka, niczym szczególnym się nie wyróżnia.
  • Paladyn - zakuty w stal mroczny wojownik, niczym Darth Vader przedziera się przez hordy wrogów.
  • Szkielet - klasyczne zombie. Praktycznie nikt nie gra tą postacią.
  • Gal - przepakowany barbarzyńca z rogatym hełmem i nadmierną skłonnością do magicznego napoju.
Advertisement