Bezsensopedia
Advertisement

Biorę całą odpowiedzialność za ten wynik na siebie. Obraliśmy złą strategię, a to ja odpowiadam za taktykę. Mimo to moi piłkarze dali z siebie wszystko. Grali na maksimum swoich możliwości, ale nie potrafili w żaden sposób odeprzeć ataków Portugalczyków.

Trener reprezentacji Korei Północnej po Mundialu 2010 grzecznie przyznający się do porażki.

Reprezentacja Korei Północnej w piłce nożnej – jedna z najlepszych reprezentacji piłkarskich świata[potrzebne źródło], która aż dwa razy znalazła się na Mundialu! Raz w 1966 w Wielkiej Brytanii, gdy zawodnicy z Afryki zrezygnowali. My tak graliśmy świetnie, że aż szczęka odpadła. A gdy się cieszyliśmy, dostaliśmy od naszego kochanego wodza Kim Ir Sena nagrodę w postaci obozu pracy.

My, piłkarze KRLD zakwalifikowaliśmy się do MŚ 2010, rozgrywanych w Republice Południowej Afryki. Przegraliśmy niestety wszystkie trzy mecze (1:2 z Brazylią, 0:7 z Portugalią i 0:3 Wybrzeżem Kości Słoniowej) i zajęliśmy ostatnie miejsce w grupie. Tylko dlatego, iż piłka była z dziwnego materiału i powietrza, a nie z kamienia i cementu, które są u nas normą.

Raz tak skopaliśmy tyłek archipelagowi Guam na Oceanii, który popiera złowrogo USA. Aż 21:0! To było coś. Rok 2005 to były czasy! W 1986 osiągnęliśmy super wynik remisując z reprezentacją Polski! Tak tak!

Piłka nożna.png
Piłka nożna

Organizacje: FIFAUEFAPZPN
Rozgrywki: Mistrzostwa ŚwiataMistrzostwa EuropyCopa AmericaPuchar Narodów AfrykiLiga Mistrzów
Reprezentacje (te dobre): FrancjaGhanaHiszpaniaHolandiaKamerunNiemcyUrugwajWłochy
Dawcy punktów: Korea PółnocnaSan MarinoWyspy OwczeVanuatu
Kluby piłkarskie: FC BarcelonaHB TórshavnReal Madryt
Zobacz też: Euro 2012Euro 2016Mundial 2014Piłka nożna w Polsce

Advertisement