Bezsensopedia
Advertisement
Czerwony przycisk

Pamiętaj! Wystarczy, że ktoś przyciśnie...

Przycisk wyłączający Internet – legendarne urządzenie w postaci dużego czerwonego przycisku, którego naciśnięcie spowoduje sformatowanie wszystkich serwerów i nieodwracalną destrukcję Internetu.

Oficjalnie mówi się, że urządzenie takie nie istnieje, albo wręcz niemożliwe jest skonstruowanie czegoś takiego. Nie dajcie się zwieść! To prawda!

Przewidywane skutki[]

Naciśnięcie przycisku odbije się szerokim echem na całym świecie. Pierwszym ze skutków będzie bankructwo 50% przedsiębiorstw, zwłaszcza z branży usług. Później przez świat przetoczy się fala samobójstw wśród takich grup społecznych jak pokemony czy tibijczyczy. W krajach wysoko rozwiniętych ludność ogarnie nuda i zaburzenie relacji międzyludzkich. Może przerodzić się to w niepokoje społeczne, być może nawet dojdzie do wystąpień o charakterze rewolucyjnym. Cywilizacja zachodu pogrąży się w chaosie. Afryka natomiast nie odczuje żadnej różnicy...

Kto posiada legendarny czerwony przycisk?[]

Tego niestety dokładnie nie wiadomo. Przypuszcza się, że może go posiadać:

  • Chuck Norris
  • Barack Obama
  • Władimir Putin
  • Osama Bin Laden Obecnie jest to niemożliwe, ponieważ został on unicestwiony. Być może właśnie z powodu tego przycisku.

Możliwe jest także (choć mało prawdopodobne), że czerwony przycisk istnieje w kilku egzemplarzach.

Wersja on-line[]

Uwaga! Czerwony przycisk istnieje także w wersji on-line! Znajduje się on tutaj.

Advertisement