FANDOM

Zegar Świat idzie naprzód, a ten artykuł został napisany już jakiś czas temu. W związku z tym część informacji zrobiła się niestety nieaktualna. Możesz go poprawić, albo zadowolić się tym co jest.
PiS Factor

PiS Factor

PiS Factor
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Mieli dziesięć lat, gdy usłyszał o nich świat
Mieli księżyc w filmie kraść

Kabaret OT.TO o założycielach partii

PiS czyli Prawo i Sprawiedliwość (znany też jako Przestępcy i Sadyści lub Paranoja i Spiski albo Polecieli i Spadli) – partia polityczna w Polsce, którą Platforma straszy światłych ludzi. Celem PiSu jest pokazanie, iż Polska jest potęgą i ma w d***e Niemcy i Rosję. Patria krytykuje PO z każdego powodu (często słusznie). Będąc u władzy też jednak nie zrobiła nic szczególnego, choć chcieli powyganiać komunistów (nie wyszło, bo widocznie jest ich u nas jeszcze zbyt wielu). Jest to chyba najbardziej prawicowa partia w Sejmie. Obecnie, gdy do sejmu doszedł Palikot, PiS jest zagrożony delegalizacją za sprzeciw wobec eurokomunizmu. Szansą mogłoby być dogadanie się z PO, ale zostawmy bajki w spokoju.

Politycy edytuj

  • Jarosław Kaczyński pseudonim Prezes – niepodzielny wódz partii.
  • Antoni Macierewicz – prawa ręka Kaczyńskiego.
  • Adam Hoffman – zapasowa ręka Kaczyńskiego.
  • Nikogo więcej nie będziemy wymieniać, gdyż nie chcemy, aby kogoś wyrzucono z partii (dawniej był tu wypisany Zbigniew Ziobro i Jacek Kurski i musieli uciekać, być może właśnie przez to).

Partie pochodneedytuj

Biorąc pod uwagę dość dużą ilość czystek z partii odłączało się kilka mniejszych ugrupowań. W poprzedniej kadencji oderwało się takie coś pod nazwą Polska Jest Najważniejsza, partia z ogromną popularnością, ale za to bez poparcia. Nie tak dawno przymusowo odłączyła się także partia pt. Solidarna Polska. Jej przyszłość niejasna jest, dlatego nic w tej kwestii nie będziemy pisać.

Galeriaedytuj

Zobacz teżedytuj