Bezsensopedia
Advertisement

Zegar Świat idzie naprzód, a ten artykuł został napisany już jakiś czas temu. W związku z tym część informacji zrobiła się niestety nieaktualna. Możesz go poprawić, albo zadowolić się tym co jest.
Powód wstawienia szablonu: Opisywać dalej.
PiS_Factor
PiS Factor
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Mieli dziesięć lat, gdy usłyszał o nich świat
Mieli księżyc w filmie kraść

Kabaret OT.TO o założycielach partii

PiS czyli Prawo i Sprawiedliwość (znany też jako Przestępcy i Sadyści, Prawiczki i Skurwysyny, Pojebanie i Smolenśk albo Polecieli i Spadli) – partia polityczna w Polsce, którą Platforma straszy światłych ludzi. Celem PiSu jest pokazanie, iż Polska jest potęgą i ma w d***e Niemcy i Rosję poprzez uzależnienie Polski od rosyjskiego gazu i innych wszechobecnych dóbr, a także lizaniu (nomen omen) dupy Putinowi, co zaś skutkuje powstaniem drugiej Białorusi. Partia (w cudzysłowiu) krytykuje PO z każdego powodu (rzadko kiedy słusznie).

PiS był u władzy dwa razy, raz okupował Sejm przez dwa lata, lecz za drugim razem okupowali kraj aż lat osiem. Podczas pierwszego podejścia, zwanego przez ekspertów moherowym ekipa Jarka nie uczyniła nic szczególnego, choć chcieli trochę powyganiać komunistów (nie wyszło, bo widocznie było ich u nas jeszcze zbyt wielu) i może pobawić się w buraczane czerwonienie. Gdy nadeszło podejście numer dwa, partia uczyniła o wiele więcej - zadbała o los Januszów oraz Grażyn, wprowadziła 500+, zadbała o swój wizerunek w internecie (słynne osiem gwiazdek).

Niegdyś (chyba) najbardziej prawicowa partia w Sejmie, teraz miano to zdobywa Konfa. Gdy do sejmu doszedł Palikot, PiS zyskał nowe zagrożenie: delegalizacja za sprzeciw wobec eurokomunizmu. Szansą na ratunek mogłoby być dogadanie się z PO, ale zostawmy bajki w spokoju.

Politycy[]

  • Jarosław Kaczyński pseudonim Prezes – niepodzielny wódz partii.
  • Antoni Macierewicz pseudonim Kłamstwo smoleńskie – prawa ręka Kaczyńskiego.
  • Adam Hoffman – zapasowa ręka Kaczyńskiego.
  • Mariusz Błaszczak - jego zadaniem było głównie ładne uśmiechanie się do kamery i udawanie, że rozwija się wojsko. Aktualnie wróg numer 1 MON-u.
  • Nikogo więcej nie będziemy wymieniać, gdyż nie chcemy, aby kogoś wyrzucono z partii (dawniej był tu wypisany Zbigniew Ziobro i Jacek Kurski i musieli uciekać, być może właśnie przez to).

Partie pochodne[]

Biorąc pod uwagę dość dużą ilość czystek z partii odłączało się kilka mniejszych ugrupowań. W poprzedniej kadencji oderwało się takie coś pod nazwą Polska Jest Najważniejsza, partia z ogromną popularnością, ale za to bez poparcia. Nie tak dawno przymusowo odłączyła się także partia pt. Solidarna Polska. Jej przyszłość niejasna jest, dlatego nic w tej kwestii nie będziemy pisać.

Galeria[]

Zobacz też[]

Advertisement