Bezsensopedia
Advertisement

Zegar Świat idzie naprzód, a ten artykuł został napisany już jakiś czas temu. W związku z tym część informacji zrobiła się niestety nieaktualna. Możesz go poprawić, albo zadowolić się tym co jest.
Powód wstawienia szablonu: Dorzucić od siebie różne inne strony szczucia, itp.
Noncytaty
Może potrzebujesz jakiejś porady, na przykład:
Jak zaistnieć w polityce, Jak zrobić z Polski potęgę?

Polityka Polski opiera się (na papierze) na zasadach demo-krytycznych. Mimo to, ci sami politycy trzymają się tzw. koryta od ponad 30 lat. Dlaczego? Bo Polacy i tak na nich głosują.

Mimo to, polska scena polityczna jest dość specyficznym tworem, choć ludzie się do niego przyzwyczaili i specyfiki tej nie zauważają. Wszystkie partie niezależnie od swoich programów, zarówno rządzące jak i opozycja nazywane są zazwyczaj partiami prawicowymi (z wyjątkiem prawdziwej prawicy - tę nazywa się dla odmiany lewicą albo PiSem). Wyjątkiem od tej reguły niegdyś był Sojusz Lewicy Demokratycznej, które również niezależnie od swojego programu jest partią lewicową, choć zwano ją na odwrót.

Standardową, od lat niezmienną osią polskiej polityki jest atakowanie PiSu przez PO, czasem także na odwrót. Ale uwaga: wszystko jest jedną wielką kampanią wyborczą. Kaczyński i Tusk, jakby na siebie nie szczuli przez ambony mównice, mogą się nawet przyjaźnić. Kampania trwa 24/7, nawet, jeśli do następnych wyborów jeszcze 5 lat, bo wybory chwilkę temu się odbyły. Tak poza tym - nasi politycy to mądrzy ludzie są.

Galeria[]

Advertisement