Bezsensopedia
Advertisement

Zegar Świat idzie naprzód, a ten artykuł został napisany już jakiś czas temu. W związku z tym część informacji zrobiła się niestety nieaktualna. Możesz go poprawić, albo zadowolić się tym co jest.
Powód wstawienia szablonu: Bo tak.

Tusk i Gronkiewicz Waltz

Drogie dzieci, kto chcę usłyszeć bajkę od cioci Hani i wujka Donalda?

Polacy zasługują na więcej!

Hasło reklamowe PO po wprowadzeniu wyższej stawki VAT

Platforma Obywatelska (w skrócie PO, właściwie Polscy Oligarchowie czy też Putinowskie Oszczerstwa) – polska partia polityczna. Partia rządząca w latach 2007-2015, w 2023 też zaczęli rządzić, ale w koalicji. Sprawia to, iż wzburzeni członkowie PiSu nazywają ów koalicję koalicją 13 grudnia, myśląc, że Tusk chwilkę po uzyskaniu władzy zlikwiduje Teleranek. Podstawowe założenia programowe Platformy Obywatelskiej to utrzymywanie się przy władzy i walka z PiSem. Partia jest liberalno-konserwatywna, ale nie wyklucza koalicji z Palikotem.

Członkowie[]

Obecni[]

  • Donald Tusk - wielki wódz obozu, nasz kochany premier.
  • Bronisław Komorowski - (właściwie Bronisław Maria Karol Komorowski herbu Korczak) - gajowy, polski polityk, jegomość hrabia, od 4 lipca 2010 do kiedyś-tam w 2015 prezydent Polski.
  • Radosław Sikorski - minister, wielki fan Bronisława Komorowskiego. Lubi, jak mówi się do niego Radek.

Byli[]

  • Janusz Palikot - cyrkowiec.
  • Jan Maria Rokita - polityk, niegdyś wpływowy. Jego kariera polityczna poległa w bitwie z Lufthansą.

Osiągnięcia[]

Uwaga! Tak na wszelki wypadek informujemy, że za napisanie niniejszego artykułu nikt nie dał nam koperty ani rosyjskiego gazu.

Sukcesy[]

  • Promocja Polski w Peru.
  • Doprowadzenie Polski na poziom Irlandii (na skraj bankructwa).
  • Pokazanie, że Polacy nawet kryzysu gospodarczego nie potrafią wykonać.
  • Spadek cen gazu o 3,23%.
  • Bułka i mrożona pizza są tańsze o 2 grosze.
  • Pokazanie, że Donald Tusk jest unijnym Edwardem Gierkiem.
  • Walka z dopalaczami (chyba premier sam je zażywał i zaczął coś robić w tym okresie).
  • Spadek bezrobocia (nowoczesna armia urzędników).
  • Odkrycie gazu łupkowego.

Porażki[]

  • Podwyżka podatku VAT na gaz (pamiętasz u góry punkt o spadku cen? G***o z obniżki wyszło)...
  • ...na benzynę...
  • ...i na wszystko inne o 1 punkt procentowy (Pamiętaj! O jeden punkt procentowy, ceny wzrosły o 67%!)
  • Wzrost cen paliwa do psychologicznej bariery 5,00 złotych.
  • Wprowadzenie akcyzy.
  • Rozrost biurokracji (ale za to bezrobocie spadło, bo bezrobotni w urzędach robią).
  • Porzucenie wizji o metrze w Warszawie na Euro 2012.

Galeria[]

Advertisement