Bezsensopedia
Advertisement
"Transformacja"

"Transformacja"

Piłkoszał - wersja oryginalna

Wpadnijmy w piłkoszaaał!

Tak to leciało

Piłkoszał – zdefiniowana przez Coca-Cola Company reakcja wybuchowa początkowo powiązana z Euro 2012, a po jego zakończeniu także z innymi dziedzinami codziennego życia. Charakteryzuje się niezbyt skoordynowanym i dość upierdliwym zachowaniem, gdy wspomniany zostaje konkretny temat. Nieuleczalny.

Piłkoszał pierwotnie[]

Piłkoszał pierwotnie dotyczył piłki nożnej. Miał przyjmować dwie formy:

  • piłkoszał kibicowski, czyli ruszenie całą kupą na stadion, ewentualnie do strefy kibica, ewentualnie przed telewizor, na mecz naszych. Oczywiście z Coca-Colą pod ręką.
  • piłkoszał zawodniczy, czyli wygranie 8:0 z wszystkimi po kolei.

Polscy kibice są najlepsi na świecie i nie zawiedli. A polscy piłkarze... są polskimi piłkarzami.

Piłkoszał współcześnie[]

Aktualnie piłkoszał dotyczy wielu innych tematów. Osoba nim dotknięta staje się nadpobudliwa, często macha rękami oraz mówi bez sensu. I nie da się jej zapauzować. Ponadto czasami mutuje w dziwnego stwora zmieniającego wszystko w Coca-Colę. Z reguły nie przynosi to żadnych pozytywnych efektów (poza darmową Colą). Piłkoszał może też oznaczać konsekwentne dążenie do pewnego celu, który zostaje osiągnięty w jakiś hardkorowy sposób, jakiego nie powstydziłby się sam Leonidas.

Galeria[]

Advertisement