Bezsensopedia
Advertisement

Medal.png Ten artykuł otrzymał medal, więc na pewno jest bardzo fajny.

Stan polskiej piłki

Kiepskie życie, kiepskie sprawy, marny doping i oprawy

Kibice o meczach w Polsce

Ceny tak niskie, jak poziom polskiej reprezentacji

Biedronka o naszej piłce nożnej

Piłka nożna w Polsce - najbardziej popularna dyscyplina polskiego sportu, siedlisko różnorakich patologii takich, jak korupcja czy branie pieniędzy za nic. Obiekt zainteresowania ze strony Europy Zachodniej, ale tylko w kwestii wyłapywania co lepszych zawodników do swoich klubów. Wielu z tych piłkarzy potem grzeje ławę, ale są oni z tego zadowoleni i nie chcą wrócić do kraju.

Jakość polskiej piłki zmieniała się z biegiem czasu. Dziadostwo w zarządzie było zawsze, ale czasami reprezentacja odnosiła sukcesy. Były też gorsze lata, jak np. 2010 (to był po prostu żal, smutek i wodorosty).

Reprezentacja

Chuck Norris broniący polskich piłkarzy

Piłkarze regularnie grają w kamień, papier i nożyce aby sprawdzić, kto kopnie piłkę. Jako, że trudno wykombinować coś, by nie pojawiły się te trzy symbole, nasi ciągle pokazują ręce i tracą piłkę.

Od 2002 roku ze względu na koszmar doświadczony po koncercie Edyty Górniak na Mistrzostwach Świata do prezentacji nasze Orły wychodzą z zatyczkami w uszach.

PZPN

 Osobny artykuł: Polski Związek Piłki Nożnej.

PZPN w wolnym czasie

Polska piłka jest dowodzona przez skorumpowaną organizację o nazwie PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej). Prawdopodobnie posiada ona w sobie tylko jednego szczerego członka w organizacji - wspaniałego i uwielbionego bohatera lat 70., p. prezesa Zbigniewa Bońka.

Kibice

Kibice i pseudokibice zawsze jednoczą się w czasie meczów. Jedni śpiewają Polska, biało-czerwoni, a drudzy J***ć PZPN. Zazwyczaj po meczu można usłyszeć także słynny hymn Nic się nie stało! Polacy, nic się nie stało. Kiedyś, w czasie meczów, gdy policjanci nie patrzyli, rzucano kamieniami. Potem wszyscy niezależnie od klubu jednoczyli się, rzucając kamieniami/cegłami/butelkami po piwie w policjantów i piłkarzy.

Stadiony

Legendarny Stadion Dziesięciolecia

Teoretycznie w Polsce jest bardzo wiele stadionów. Kilka z nich spełnia nawet najwyższe światowe standardy (co prawda na Narodowym zapomniano o schodach, ale w ciągu kilku miesięcy braki naprawiono). Pozostałe natomiast zamiast trawy mają błoto, kamienie oraz puszki po piwie pozostawione po pseudokibicach.

Kluby

Polskie kluby są w europejskich pucharach postrzegane jako dawcy punktów. Może nie wszystkie, ale nie czarujmy się - mamy obecnie ligę na poziomie Litwy czy Kazachstanu, a za Cyprem jesteśmy daleko z tyłu. Co ciekawe, w polskich klubach gra mnóstwo obcokrajowców. Dlaczego więc piłkarze przyjeżdżają z drugiego końca świata, by robić to co robią?

Przykładowe nazwy polskich klubów

  • Izolator Boguchwała
  • Supraślanka Supraśl
  • Swornica Czarnowąsy
  • Doktór Czarnylas
  • Saturn Gąski
  • Wicher Hajka Mierzym
  • Ekolog Mataśka Szewczyk Wojsławice
  • Tur Turek
  • LZS Zimna Wódka
  • Prawda Stara Prawda
  • Iskierka Szczecin-Śmierdnica
  • Skałki Stolec
  • Finishparkiet Drwęca Nowe Miasto Lubawskie
  • Bruk-Bet Termalica Nieciecza
  • Tygodnik Miliarder Sokół Pniewy
  • Legia-Daewoo Warszawa
  • GKS-Dospel Katowice
  • ŁKS-Ptak Łódź
  • Hoop-Polonia Warszawa

Przypisy

Piłka nożna.png
Piłka nożna

Organizacje: FIFAUEFAPZPN
Rozgrywki: Mistrzostwa ŚwiataMistrzostwa EuropyCopa AmericaPuchar Narodów AfrykiLiga Mistrzów
Reprezentacje (te dobre): FrancjaGhanaHiszpaniaHolandiaKamerunNiemcyUrugwajWłochy
Dawcy punktów: Korea PółnocnaSan MarinoWyspy OwczeVanuatu
Kluby piłkarskie: FC BarcelonaHB TórshavnReal Madryt
Zobacz też: Euro 2012Euro 2016Mundial 2014Piłka nożna w Polsce

Advertisement