Bezsensopedia
Advertisement

Rysio

Rysio o swojej sytuacji

Śmierć Rysia - rysunek

Dokładny opis

Rysiek_i_ucieczka_z_agencji_towarzyskiej

Rysiek i ucieczka z agencji towarzyskiej

Za to go zapamiętaliśmy. I co teraz?!

No musiałem!

Rysiek przed śmiercią

Nie umył rączek, zaraził się pneumokokami i zmarł...

Lekarz o śmierci Ryśka (mówił bzdury, bo wiadomo jak było)

Co się stao?

Maciuś o sytuacji

Czy był rekord oglądalności? Był!

Prezes TVP przejęty tym faktem

Ostatnie dni i śmierć Ryśka z Klanu (tzn. Rysia Taxi Driver) - obiecana przez TVP kontynuacja spektakularnych śmierci bohaterów serialu (zaraz po Hance Mostowiak). Rysiek zmarł na zawał serca po upadku z drabiny, a potem także bohaterskiej obronie mienia. Do sprawy wyjaśnienia szczegółów związanych z śmiercią Ryśka włączono detektywa Rutkowskiego oraz Antoniego Macierewicza.

Raport specjalnie przygotowali reporterzy TV Bezsensopedia dla programu 24 godziny na dobę.

Drabina

Zabójca Ryszarda!

Rysiek Lubicz z Klanu odszedł na zawsze w Środę Popielcową 22 lutego 2012 roku w wieku lat 52. Pierwsze dowody ujawniła Agnieszka L. działająca w Polsce jako poniekąd słynna aktorka Paulina H. na Facebooku. Dziś za ten czyn jest prześladowana przez CBŚ[1]. Oficjalne informacje zostały opublikowane 21 lutego.

Pogrzeb odbył się 1 marca tego samego roku i zgromadził 10 milionów obywateli. Głównie przed telewizorami.

Co wiemy?[]

K jak Klan

K jak Klan, czyli filmowa adaptacja śmierci Ryśka w reżyserii Andrzeja Wajdy

  • UMARŁ!!!
  • Miało być referendum, ale nie starczyło czasu.
  • Andrzej Wajda chce nakręcić ekranizację śmierci Ryśka. Na razie powstał tytuł filmu (K jak Klan) oraz plakat. Szuka się obecnie sobowtóra Ryśka. Jednym z kandydatów jest niejaki Piotr Cyrwus.
  • Serial jednak może istnieć bez Ryśka... ale to już nie to samo.

Jak zginął?[]

Początkowo wszystko miało wyglądać tak:

Może zaczniemy od początku. Uczciwy i zawsze bardzo odpowiedzialny Rysiek pozna ludzi z półświatka. Nie będzie chciał mieć z nimi nic wspólnego, ale przestępcy nie odpuszczą. To teraz do rzeczy. Rysiek Lubicz ma zostać pobity przez bandytów, którzy zaczają się na niego ciemną nocą. Rysiek straci przytomność i... już jej nie odzyska. Dostanie małe fory, ale po słynnym wyjściu z toalety, będzie miał mały spór z innym pacjentem. Ten pacjent go pchnie i nastąpi koniec.

Lecz zamiast bójki Ryśka potłukła grawitacja we współpracy z zawałem i drabiną. Po trafieniu do szpitala trochę wyzdrowiał, jednak jako bohaterski człowiek umarł bohatersko podczas udaremniania kradzieży. Maciuś z żałości rozwalił monitor, a Grażynka popadła w depresję.

Dlaczego?[]

  • Musiał ulżyć Hance.
  • Miał za dużo fanów.
  • Łapówki (patrz teoria spiskowa).
  • Obiecał dać kiedyś organy do przeszczepu i chciał wypełnić zobowiązanie.
  • Miał dość Maćka z Klanu.

Co na to Grażynka?[]

Grażynka ma poniekąd niezłą deprechę. Podobno nawet zaczęła myśleć o samobójstwie! Później słynna pielęgniarka popadła w odrętwienie. Zatroskane rodzeństwo Ryśka naciskało, by wdowa zwróciła się o pomoc do psychoterapeuty.

Teoria spiskowa[]

Całkiem prawdopodobna jest teoria spiskowa, w której Rysio z Klanu miał sfingować śmierć dla TVP. Prawdopodobnie wiąże się z tym, że Polsat tracił oglądalność w tym czasie i dał Publicznej łapówkę dnia 17 grudnia 2011 roku o godzinie 20:01. Miało to sprawić, że każdy fan Klanu uzna ten serial już za słaby (no bo wiadomo, nie ma głównego bohatera). Sam Rysiek wyjechał na Bahamy, by nikt go nie odnalazł. Sprawdziło się wszystko co do joty.

Fakt przedstawił inną teorię, w której powiązał datę śmierci Ryszarda z datą urodzin polskiego polityka Jacka Kurskiego. Dlaczego? Na razie tego nie wiadomo.

Linki zewnętrzne[]

Przypisy

Advertisement