Bezsensopedia
Advertisement
One_Night_In_Ibiza

One Night In Ibiza

Dżast giw mi łan najt in Ibiza

Just give me one knife and a pizza!

Prawdziwy tekst refrenu

One Night In Ibiza - taki utwór typu disco. Wykonawcą jest chyba ze trzech solistów (w tym nawet ładna dziewczyna), więc nie będziemy tego combosa wypisywać. Piosenka jest jak i wiele tego typu - parę wersów na krzyż, powtarzający się w kółko beat i dziewczyny w bikini na teledysku. Wyróżnia ją jedynie pojawiający się w teledysku facet z buźką na głowie w koszulce z napisem TRUST ME I'M A JEDI.

Interpretacja poetycka tekstu[]

Seat Ibiza 2 rear 20071004

Seat Ibiza, rocznik 1995

Don’t give me the stars
(Don’t give me the stars, babe)

Podmiot liryczny nie chce otrzymać gwiazdy w prezencie. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że ich temperatury na powierzchni dochodzą nawet do kilkunastu tysięcy stopni, więc mógłby się przypadkowo poparzyć.

(Yeah)
Just give me one night in Ibiza, yeah
(Let’s go!)

Podmiot liryczny otrzymał właśnie kilka dni urlopu i bardzo chętnie pojechałby na wycieczkę. Chce, by wyszło jak najtaniej, dlatego zamiast nocować w hotelu, woli to zrobić w swoim Seacie Ibiza.

Don’t you give me the stars
Don’t you give me your love

Podmiot liryczny nie chce ponadto niczyjej miłości - bo jeśli się zakocha, to nie będzie mógł się skupić na drodze.

Don’t you give me your heart
Just give me one night in Ibiza

Podmiot liryczny doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że bez serca ciężko byłoby żyć, a ponadto nadmiarowe jest mu niepotrzebne - dlatego ono także nie odpowiada mu jako prezent.

Come on people, what are you waiting, wass up
Shake that ass, get down in the club

Podczas gry w karty podmiot liryczny sugeruje swojemu partnerowi wyjście w trefle (ang. clubs).

I see girls getting drunk
It’s no time to have too hard
Let’s go, let’s move to the bass

Podmiot liryczny sugeruje swoim koleżankom podejście i porozmawianie z basistą jako alternatywę wobec upijania się.

Like everybody is a jack ass
Not me, put a smile on your face
We gonna rockin' the place
Take your glasses, hold them high

Podmiot liryczny doskonale wie o tym, że jego znajoma niedowidzi, więc przypomina jej o założeniu okularów i zajrzeniu przed wyjściem z domu na Bezsensopedię - tak, aby miała dobry humor.

Yes, we’re gonna … to the sky
Just gettin’ fly and blow up your mind
That’s the way uh huh uh huh

Podmiot liryczny dojechał do Niemiec i tym samym zjechał z polskich dróg na niemieckie. Teraz jedzie po szosie tak gładkiej, że czuje się, jakby leciał nad nią, co go niezwykle cieszy.

Beautiful girls, get your ass on the dancefloor
Whiplash, wattup, givin' you the dancefloor
Send your feet up, see Ibiza, Candys, Miller and Evelyn...

Podmiot liryczny powraca z dyskoteki na parking, gdzie obok jego Seata Ibizy czekają trzy siostry zakonne, które obiecał podrzucić do Wałbrzycha.

Advertisement