Bezsensopedia
Advertisement

Spokojnie! Dalej lecimy drugą połową statku.

Idealne opanowanie Obi-Wana

Powiedziałem ci prawdę. W pewnym sensie...

Obi-Wan próbuje zostać politykiem
Obi-Wan Kenobi Epizod III

Skoncentrowany Obi-Wan przed walką

Obi-Wan Kenobi - jeden z najważniejszych bohaterów Gwiezdnych wojen, potężny Dżedaj. Inteligentny, zdyscyplinowany no i oczywiście bardzo elokwentny.

Losy[]

Mroczne widmo[]

W młodości Obi-Wan był padawanem Kłajgona. Razem ze swoim mistrzem prowadził misję stabilizacyjną (czyli napieprzanie się mieczami świetlnymi z robotami) na Naboo. W między czasie wylądowali na Tatooine, gdzie znaleźli Anakina Skywalkera. Qui-Gon uparł się, żeby go szkolić. Rada Jedi najpierw kulturalnie popukała się w głowę, potem trochę zmiękła, ale w ostateczności Qui-Gon wykitował w pojedynku z Lordem Czerwoną Mordą. Anakin został zapisany w spadku Obi-Wanowi.

Atak klonów[]

Dziesięć lat później Obi jest już super-wypasionym Dżedajem znanym w całej Odległej Galaktyce. Prowadzi on fascynujące śledztwo, podczas którego m.in. zgubił planetę. Potem go złapali ci źli i za karę miał go zjeść nosorożec. W końcu wniknęła z tego ogromna rozpierducha.

Zemsta Sithów[]

Tutaj Obi-Wan rozpieprza gen. Blaszaka i ucieka przed klonami. Potem dostaje misję zlikwidowania początkującego Vadera. Po fascynującym pojedynku ucina mu jednym ruchem wszystkie kończyny i zostawia go w lawie. Potem wyjeżdża na Tatooine, grze opieprza się przez kilkanaście lat.

Stara trylogia[]

W starej trylogii Kenobiusz wraca do akcji. Szkoli Luke'a, robi w bambuko dwóch żołnierzy Imperium, którzy szukali droidów i chce walczyć z Lordem V. W końcu dochodzi do pojedynku oldbojów, podczas którego Obi-Wan został zlikwidowany. Dla takiego mistrza śmierć nie jest jednak żadnym wielkim problemem. Dalej gadał z innymi, a nawet im rozkazywał! Pewnie robi to do dzisiaj.

Advertisement