Bezsensopedia
Advertisement
Nyan Cat

Słodki, co nie?

Nyan Cat polski

Wersja dla patriotów, ew. fanów bigosu i husarii

Nyan Cat – kot-tost z różowym masłem, który w śpiewającym stylu przemierza kosmos, zostawiając za sobą tęczę.

Mem powstał pod koniec 2011 na YouTube i był reklamą koreańskich tostów o smaku kota. Owej reklamy nigdy nie puszczono w telewizji, ale za to wrzucono go na YouTube - a tam jego popularność pobiła kilka rekordów. Nyan Cata zloopowano już kilka tygodni po jego wrzuceniu. Najpierw 10 i 20 minut, a potem w nieskończoność dalej. Pewien Amerykanin chciał zrobić wersję na miliard godzin, lecz YouTube pobierałoby ten filmik 20 razy dłużej, więc zrezygnował. Po pewnym czasie powstał za to tac nayn - czarny zły gofr zostawiający za sobą paski w odcieniach szarości. Był to jednak chwilowy mem i nikt prócz paru dzieci neo się nim nie zainteresował.

Zalecenia lekarskie[]

Przedawkowanie nyan cata może skutkować zaburzeniami rzeczywistości, roztrojeniem jaźni, depresją, napadami śmiechu, swędzącą wysypką na oczach, dużą chęcią jedzenia bananów oraz postrzeganiem Sharknado jako dobrego filmu. Przed użyciem zapoznaj się z treścią opisu dołączonego do filmiku, bądź skonsultuj się z tuvalskim szamanem lub Onym.

Advertisement