Bezsensopedia
Advertisement

Rick-astley-never-gonna-give-you-up UWAGA!
Właśnie zostałeś zrickrollowany. Życzymy przyjemnego odbioru. Z wyrazami szacunku, administracja Bezsensopedii.

20embed/dQw4w9WgXcQ1

Rick Astley - Pepsifest 2009

Rick Astley. Poznałbyś?

Nirvana_-_Smells_Like_Teen_Spirit,_ver._2

Nirvana - Smells Like Teen Spirit, ver. 2

Rozumiejąc Twoją traumę po usłyszeniu Never Gonna Give You Up, proponujemy coś zupełnie innego. Oto jeden z bardziej znanych kawałków Nirvany

Never Gonna Give You Up - nagrany i wydany w 1987 roku singiel brytyjskiego muzyka Ricka Astleya. Charakteryzuje się niezwykłym stylem tanecznym zaprezentowanym w teledysku. Popis ów porwał młodzież z całego świata podobnie, jak później uczyniły to chociażby Macarena czy Gangnam Style. Ponadto proste, trafiające w sedno słowa, że piosenka jest do dziś chętnie słuchana i rozsyłana w internecie.

A tak na serio...[]

...to facet nie umie tańczyć i śpiewa o niczym. I do tego jest rudy. Znaczy był, bo już się przefarbował. To musiało się dla niego tak skończyć. Puszczenie sobie Never Gonna Give You Up oznacza przegranie najbliższych 3 minut i 33 sekund, bo tyle właśnie trwa ten utwór. Nieświadome puszczenie oznacza przegranie dwa razy bardziej.

Ciekawostka[]

Wydawcy przeglądarek takich, jak Google Chrome i Mozilla Firefox pracują już od jakiegoś czasu nad widżetem blokującym filmik z Rickiem Astleyem. Nie chcą jednak przy okazji sobie tego puścić, więc nie mają linka do piosenki - w związku z czym prace stanęły w martwym punkcie.

Advertisement