Bezsensopedia
Advertisement

Typowy instrument "muzyczny", jakim jest gitara basowa

Muzyka (także jako Mjuzik, Muzyczka) – dziedzina nauki zajmująca się graniem na metalach i plastiku (instrumenty muzyczne) oraz śpiewaniem z playbacka. Inaczej mówiąc jest to sztuka wywoływania hałasu, tak, aby przyciągała ludzi i nie psuła im humoru. Do tworzenia muzyki wystarczą tylko chęci. Małolaty mogą iść na YouTube by śpiewać piosenki typu tralala mam czerwony stanik tralala w kółko przez 4 minuty, starsi mogą ubrać na siebie skórę i szpanować gitarą grając rocka, a najstarsi są najlepsi w graniu heavy metal. Najmniej skomplikowana muzyka występuje w grach typu Tibia lub w kanale VIVA.

Nauka gry na instrumentach

Aby nauczyć się muzyki musimy na czymś grać. Może to być trąbka, akordeon, gitara elektryczna lub basowa lub keyboard. W ciągu roku nauczyć się grać proszę piosenki typu Mam chusteczkę haftowaną co ma cztery rogi. Po 10 latach po męczącym kursie rozpoczynasz grę disco polo na weselach. W skrajnych przypadkach sąsiedzi zmęczeniu hałasem wyślą cię do psychiatryka, by stąd uciec z kumplami z zespołu i porwać lekarza z zakładu by pisać nam teksty. Tym sposobem karierę rozpoczęła Kobranocka. Ewentualnie iśc na mecz i graj na wuwuzeli...

A jak rozpoznać kiedy nauczyłeś się grać? Kiedy sąsiad znad 5 zawoła byś ściszył muzykę zamiast przestać grania.

Dzisiejsza muzyka

Obecnie muzyka opiera się na wyciu do księżyca z playbacka, promocji poprzez YouTube lub studio Disney. Klasycznymi tutaj przykładami są Justin Bieber i Hannah Montana. Nurt ten zdobywa rzeszę fanek w wieku od 8 do 15 lat. Występuje wszędzie, nawet na twoim papierze toaletowym i skarpetkach.

Nurty

Gatunki muzyczne i muzykopodobne
klasycznajazzcountryrockpunk rockheavy metalpopelektronicznatechnodisco polorap
Advertisement