Bezsensopedia
Advertisement
Mozambik
Stolica Maputo
Władca murzyńscy komuniści
Symbol książka z karabinem
Hymn Niech żyją komuniści!
Język urzędowy język portugalski
Ustrój komunizm przekształcający się w demokrację
Skład narodowościowy Murzyni
Jednostka
monetarna
ludzkie mięso

Mozambik – państwo w Afryce, na północny wschód od RPA. Kiedyś portugalska kolonia, teraz rządzą

GodloMozambique

Godło Mozambiku. Książka z karabinem. A ta gwiazda czegoś nie przypomina?

komuniści i dawno wyrzucili wszystkich osadników, pozbywając się wszystkich wykształconych ludzi.

Historia[]

Kiedyś Mozambik był zamieszkiwany przez dzikie plemiona Murzynów i w pewnym sensie tak jest do dziś. Gdy Portugalczycy znaleźli drogę morską do Indii, wyruszyli je zdobyć, a po drodze podbili dzisiejszy Mozambik. W wyzyskiwanej prowincji zaczął szerzyć się komunizm. W latach 70 komuniści wyrzucili Portugalczyków i zaczęli gnębić opozycję. Zaczęła z nimi walczyć prawica, wspierana przez Rodezję (dawniej Zimbabwe) i RPA. Wyniszczyło to kraj całkowicie. Mimo wprowadzenia niedawno demokracji, nie jest tu dobrze. Ludzie są najbiedniejsi na świecie, a do 2010 nie było obowiązku szkolnego!

A teraz czas na dowcip[]

Leci samolot z pasażerami. Nagle pilot mówi, że samolot jest przeciążony i ktoś musi wyskoczyć. Amerykanin się zgłasza. Wypija całą whisky, przeleci wszystkie blondynki i krzyknął: Niech żyje USA wyskoczył. Zaraz pilot znowu mówi, że samolot jest przeciążony ktoś musi wyskoczyć. Zgłasza się Francuz. Wypija całe czerwone wino, przelatuje wszystkie brunetki, krzyczy "Niech żyje Francja" i wyskakuje. Po pewnym czasie pilot mówi znowu, że ktoś musi wyskoczyć. Wszyscy patrzą się na Polaka. No to Polak wypija całą wódkę, przelatuje wszystkie szatynki, krzyczy "Niech żyje Mozambik" i wyrzuca Murzyna.

Advertisement