Bezsensopedia
Advertisement
BSoD in Windows 8

Nawet Blue Screen of Death został uproszczony i nie przypomina tego kultowego sprzed kilkunastu lat

Naprawdę nie macie już żadnego komputera z siódemką?

Standardowy klient sklepu komputerowego, 2013 rok

Microsoft Windows 8 – zestaw styli wydany przez firmę Microsoft jako system operacyjny, formalnie mający być następcą Windowsa 7. Czerpie z błędów swoich poprzedników, w szczególności Visty, od siebie dając nowy, rewolucyjny i w ogóle nieintuicyjny wygląd.

Modern UI, bo tak go nazwano, był prawdopodobnie projektowany w łazience, do której ktoś wstawił piec kaflowy. Ikonki i przyciski zostały zastąpione właśnie przez kafle, sprawiając, że każdy użytkownik po pierwszym ujrzeniu tego cuda nie wiedział, co z tym zrobić. Zniknęło nawet mityczne już menu Start. Całość została dostosowana i może być zainstalowana nie tylko na komputerach, ale także na smartfonach. Gorzej z dalszą obsługą.

Niezależne testy sponsorowane przez firmę Microsoft wykazały, że czteroletni Windows 8 chodzi równie szybko i stabilnie, jak świeżo zainstalowany Windows 7. Niezależne testy sponsorowane przez Richarda Stallmana wykazały, że osobom opracowującym wyniki poprzednich testów pomieszały się cyferki.

Crystal 128 kcontrol To tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli właśnie wyskoczył ci błąd w systemie – rozbuduj to hasło.

Advertisement