Bezsensopedia
Advertisement
Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy filmu. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.

Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki rozrzucał! Panie! Tu nie jest salon damsko-męski! Tu jest kiosk RUCH-u! Ja... Ja tu mięso mam!

Kioskarka

Dzień dobry, cześć i czołem! Pytacie, skąd się wziąłem?! Jestem Wesoły Romek! Mam na przedmieściu domek, a w domku wodę, światło, gaz! Powtarzam zatem jeszcze raz: jestem Wesoły Romek! Mam...

Wesoły Romek, który chciał być sobowtórem Ochódzkiego

Miś – słynna komedia w Polsce, jedna z nielicznych, która nadal jest na topie bez użycia żadnej reklamy. Miś w krzywym zwierciadle przedstawia życie Polaka za Edwarda Gierka. Kontynuacją tego filmu są Rozmowy kontrolowane oraz Ryś.

Fabuła[]

Prezes klubu sportowego Ryszard Ochódzki (nazywany poprzez swoją budowę ciała jako Miś) chciał wyjechać do Londynu. Ze względu na to, iż ktoś mu skosił paszport został u siebie. Miś podejrzewa, iż jego żona Irena podwinęła te kilka kartek ze względu na to, iż w londyńskim banku były kokosy. Rozpoczyna się wyścig o dostanie się do banku i zabranie wszystkich pieniędzy.

Nuvola apps kaboodle To tylko zalążek artykułu z dziedziny filmu i telewizji. Jeśli nie zasnąłeś ostatnio przed telewizorem – rozbuduj to hasło.

Advertisement