Bezsensopedia
Advertisement
Madryt

Te wieżowce powstały w pośpiechu

Madryt

Madryt nocą jest trochę jaskrawy

Madrytstolica Hiszpanii oraz piąte najludniejsze miasto w Europie, ale na całym świecie jest na miejscu pięćdziesiątym szóstym[1]. Jest też trzecim najbogatszym miastem w Unii Europejskiej - zarabia na pieniądzach zabranych biedniejszym krajom w ramach tej instytucji. Kojarzone przez gimbusów z powodu sławnego Realu Madryt, któremu w zależności od wyników kibicują lub wyśmiewają jako sezonowcy Barcelony.

Wygląd[]

Madryt, jak to każde większe miasto, posiada wieżowce. Ma aż szesnaście ponadstumetrowych, z czego większość powstała oczywiście po wejściu do Eurokołchozu. O zaprojektowanie najwyższego z nich wśród hiszpańskich architektów była taka rywalizacja, że między pierwszym a drugim jest różnica niecałego metra. Oczywiście są to budynki firm, a zwykli mieszkańcy mają do dyspozycji domy do zaledwie pięćdziesięciu metrów. Jednak nie każdy może spać, bo niektóre budynki są nieco jaskrawe. Madryt jest podzielony na aż 21 okręgów. Jednak ich rozmiar jest tak nierównomierny, że jeden z nich zajmuje prawie połowę miasta.

Ludność[]

80% mieszkańców to rodowici Hiszpanie. Pozostałe 20% to imigranci, ale większość z nich to niestety nie biznesmeni z USA, tylko ludzie uciekający z takich państw, jak Ekwador czy Maroko.

Ciekawostka[]

  • Nazwa miasta wzięła się od założyciela, który miał drut. Jednak początkowe Madrut zmieniono na Madryt, bo to lepiej brzmi.

Przypisy

  1. Tak, w Europie nie ma wielu dużych miast. Wszyscy śmieją się z Afryki i Azji, a to oni w tym rządzą!
Advertisement