Bezsensopedia
Advertisement

Madagaskar – film animowany z roku 2005. Opowiada o czwórce głupich, bezmyślnych zwierząt, które trafiły w pudłach na wyspę Madagaskar.

Postacie[]

  • Alex – lew, który o dziwo jeszcze nie zeżarł pozostałej trójki. Jest bezmyślnym liderem z rozczochrana grzywą, która chyba nie widziała nigdy grzebienia. Nikt go nie lubi, więc musi dostawać od wrogów, gdzie się da.
  • Marty – zebra rodzaju męskiego. Jest biała w czarne paski, ale wszyscy mówią, że czarna w białe paski, więc w zasadzie nie wiadomo jaka jest. To on chciał uciec z ZOO.
  • Melman – żyrafa. Chudy i bojaźliwy głupek, który nic nie umie i boi się wszystkiego. Mimo, ze jest żyrafą, jego szyja jest krótsza od nóg.
  • Gloria – gruba hipototamka. Ona jest głową rodziny, zawsze drze się na pozostałych nawet, gdy nie ma ku temu powodu.

Pingwiny[]

  • Skipper – lider pingwinów, równie głupi jak pozostali. To głupi, myslący o rozpieprzeniu świata pingwin, powszechnie znany bardziej jako Szef.
  • Szeregowy – bojaźliwa, mała ciota. Kocha kucyki, miłość i w ogóle nie nadaje się do grupy. Jest bardzo naiwny.
  • Rico – wybuchowy idiota, analfabeta. Nie umie czytać, mówić i pisać, ale za to rzyga wszystkim czym się tylko da. Taka jego robota.
  • Kowalski – najwyższy, najmądrzejszy, a jednocześnie najgłupszy z pingwinów. To on najczęściej jest atakowany.

Lemury[]

  • Król Julian XIII – król całego Madagaskoru lemurów, jest the best, a przynajmniej tak uważa. Nosi koronę z lemura, mimo że sam nie wie, co to dokładnie jest. Jego hymn brzmi: Wyginam śmiało ciało.
  • Maurice – prawa, a zarazem lewa ręka króla. Nie lubi go, mimo to o dziwo wciąż mu służy. Bo co miałby robić?
  • Mort – przydupas króla, fan jego śmierdzących stóp.

Inni[]

  • Nana – stary babsztyl, który ledwo chodzi, a zajebiście walczy. To ona najczęściej uderzała Alexa w jajka. Mimo, ze wszyscy mówią na nią starsza pani, podobno nosi imię Nana.
  • Moto - Moto – gorący hipopotam, jest zajebiście seksowny (na swój gatunek), ale jednocześnie głupi i niemiły.
  • Makunga – lew, wróg Alexa. To straszny grubas, z uczesaną grzywą. Gdy dostał po dupie od Nany, przestał występować w filmie.
  • Vitaly, Gia i Stefano – trzy zwierzaki. Vitaly to ruski tygrys, Gia to latynoski jaguar, a Stefano – włoska foka.
Advertisement