Bezsensopedia
Advertisement

Mężczyzna – typowy przedstawiciel homo sapiens, przykład nieroba. Właściciel słynnego mięśnia piwnego oraz gęby do chrapania. No i dodatkowo potrafi sikać na stojąco.

Przykłady mężczyzn[]

  • Dresiarz – gówniarz, były mężczyzna.
  • Dziecko – niedojrzały mężczyzna.
  • Nastolatek – najgłupszy rodzaj mężczyzny, wyluzowany, ale tez niemądry i wredny, zawsze siedzący i stojący w rozkroku.
  • Facet – szpanuje wszystkim, by dostać byle kobietę do łóżka.
  • Kozak – zawsze pewny siebie, jednak gdy coś ma zrobić, to waha się niemiłosiernie.
  • Kawaler – gość, który na szczęście nie ma żony.
  • Maminsynek – mężczyzna tylko u boku mamy, gdy jest chory lub naprawdę głodny.
  • Mąż – przykład mężczyzny, który po ślubie zamiast kupować kwiaty, kupuje pomidory w warzywniaku.
  • Męska szowinistyczna świnia – wróg feministek, które obok praw nie chcą obowiązku pracowania jako górniczki.
  • Pantofel – podtyp męża, marionetka żony.
  • Gentleman – najrzadszy, a właściwie już wymierający przykład mężczyzny. Jest dobry, ustępuje kobietom i je szanuje.

Zakupy[]

Dresiarz Polski

Mężczyzna - wersja polska

Mężczyzna zazwyczaj robi zakupy tylko wtedy, gdy lodówka świeci pustkami (może być ewentualnie tylko troszkę cytryny oraz psia 

karma). Zazwyczaj kupuje wszystko jak leci, a przy kasie otrzymuje paragon dłuższy niż Mount Everest.

Prasa[]

Mężczyzna zazwyczaj kupuje gazetę z gołymi babami. Argumentując, zazwyczaj mówi, iż ciało mężczyzny jest tragiczne, to trzeba się pocieszyć. Czasami kupuje Przegląd Sportowy, by sprawdzić, jaki był wynik meczu trampkarzy Kurów kontra Puławy.

Wygląd[]

Mężczyzna jest brzydszy od przeciętnej kobiety. Lubi krótkie włosy i zazwyczaj takie ma, rzadziej nie ma ich wcale, w nielicznych przypadkach ma długie.

Cechy[]

  • Mężczyzna ma w łazience tylko 5 rzeczy: szczoteczkę do zębów, pastę do zębów, krem do golenia, maszynkę do golenia i mydło.
  • Najczęstszym napojem mężczyzny jest piwo.
  • U fryzjera strzyże się tak jak zawsze.
  • Gdy kobieta pyta, jaki ma być kolor ścian w domu, to zazwyczaj wybiera odcień o nazwie obojętnie.
  • Nigdy nie opuszcza klapy w kiblu.
  • Nie należy do inteligentnych.
  • Wbrew pozorom jest mniej odważny od kobiety.
  • Boi się kalesonów.
  • Siedzi, stoi, a czasem nawet śpi w rozkroku.

Zobacz też[]

Advertisement