Bezsensopedia
Advertisement
Smog nad LA

Krystalicznie czyste powietrze nad LA

- Jaki będzie twój los?
- Los Angeles

Taki żarcik

Los Angeles (Miasto Aniołów) – miasto w USA, dokładniej w Kalafonii. Rodzinne miasto Hannah Montany. Położone między oceanem i różnymi pasmami górskimi, które uniemożliwiają wywiewanie spalin.

Historia[]

Pierwotnie miasto było zamieszkane głównie przez aniołów. Podbiły one tę mieścinę w dawnych czasach, ale potem przegrały z rewolucją przemysłową i musiały sprzątać chodniki, żeby mieć szansę na przeżycie. Dlatego się stamtąd wyniosły.

Gospodarka[]

Do filarów gospodarki Los Angeles należą: branża rozrywkowa (filmy dla dorosłych i nie tylko), przemysł, przemyt, sprzedaż aparatów z Etiopii oraz turystyka. Obszar metropolitalny Los Angeles-Long Beach-Santa Ana stwarza przeciwwagę dla Nowego Jorku. Gdyby nie on, to USA byłyby nierówno dociążone gotówką i by się przewróciły.

Sport[]

Najpopularniejszym klubem sportowym w Los Angeles jest klub koszykarski Los Angeles Lakers. Jego nazwa pochodzi od jezior, których w okolicach Los Angeles nie ma w ogóle. Jeśli chodzi o piłkę kopaną, to najpopularniejszym klubem jest Los Angeles Galaxy. Klub ten zasłynął z tego, że przez parę lat lansował się tam David Beckham.

Advertisement