Bezsensopedia
Advertisement
Rotfuchs, Vulpes vulpes 2

Lisek chytrusek zaraz zje ci kury, omnomnomnom!

Lis – rodzaj rudego chytrusa z gromady ssaków. Specjalizuje się w podbieraniu rolnikom kurzych jajek albo nawet całych kur, alternatywnie innego drobiu. Poza wsiami spotykany także w lasach, gdzie dla odmiany gania zające. Ewentualnie, jeśli lis okazał się zbyt mało chytry, czasem kończy jako futro. Albo logo przeglądarki.

Podgatunki lisów[]

  • lis rudy – standardowy. Po alkoholu wygląda trochę jak przerośnięta wiewiórka.
  • lis srebrny – to samo co wyżej, tylko w wersji czarno-białej. Hodowany jako źródło metali szlachetnych.
  • Tomasz Lis – zamiast w lasach, siedzi w Newsweeku i łapie polityków. Podgatunek blisko związany z Hanną.

What Does The Fox Say?[]

Ylvis_-_The_Fox_(What_Does_the_Fox_Say?)_Official_music_video_HD

Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) Official music video HD

No właśnie - co mówią lisy?

What_The_Fox_ACTUALLY_Says!

What The Fox ACTUALLY Says!

Rozwiązanie zagadki w znanym popularnonaukowym programie

Lisy kryją w sobie pewien sekret, którego nie chcą nikomu powiedzieć. Dosłownie. We wrześniu 2013 dwóch Norwegów[1] przedstawiających się jako Ylvis[2] nagrało piosenkę, którą zwrócili uwagę na bardzo istotny problem współczesnego świata - jaki dźwięk wydają lisy?

Chłopaki chcieli się czegoś dowiedzieć, podali nawet kilka własnych propozycji (choć niektóre były perfidnie zdarte z Crazy Froga), tymczasem przez przypadek wyszedł im hicior, który w miesiąc zdobył szczyty list przebojów, nabił sobie 100 mln wyświetleń na YouTubie i zaczął być porównywany do Gangnam Style. Cały Internet zaczął zastanawiać się, jaki dźwięk wydają lisy... a biednym Norwegom nikt nie odpowiedział. Pytanie, czy przy zyskach, jakie osiągnęli, jeszcze ich to w ogóle interesuje... Niemniej wśród propozycji znalazły się między innymi:

  • Ring-ding-ding-ding-dingeringeding![3]
  • Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!
  • Jacha-chacha-chacha-chow!
  • Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!

W ostateczności mogą też posługiwać się alfabetem Morse'a albo językiem niemieckim. A czy ktoś kiedyś udowodnił, że lisy ich nie znają?

Przypisy

  1. Nie mylić z blackmetalowcami.
  2. Nie mylić z Elvisem.
  3. Nie mówiłem, że zdarte z Crazy Froga?
Advertisement