Bezsensopedia
Advertisement
Lol1

Złap je wszystkie!

Lol2

Przyznaj że gapiłeś się na cycki

League of Legends – gra MMO z gatunku MOBA - swego rodzaju mieszanki RTS-a z TTP[1]. Stała się niezwykle popularna w 2012 roku, a w Stanach i Brazylii jest e-sportem.

Opis[]

Gra polega na zniszczeniu Nexusa - głównego budynku bazy wroga. Gra się 3 vs. 3 lub 5 vs. 5 graczy, gdzie każdy gracz gra jakimś bohaterem. Przeszkodą w grze są miniony - takie małe i wkurzające, co lata między nogami i umiera po 1-2 uderzeniach (choć nooby atakują tylko pojedyncze i tylko z pełną ilością życia). Innymi przeszkodami są m.in. wieżyczki - budynki obronne, oraz, jak wiadomo - inni gracze.

Sposoby gry[]

Grać można na wiele sposobów. Nie każdym da się wygrać, ale czy tu chodzi tylko o wygraną? W sumie... to tak.

  • Na normalnego - lecisz sobie byle jaką aleją i rozwalasz wszystko, standardowy sposób, gra nim dużo ludzi, działa tak 50 na 50.
  • Na przydupasa - łazisz za innymi i żebrzesz o golda na buty, wygrać nie wygrasz, najwyżej cię zabiją - ale pieniążki będą.
  • Na Janosika - chowasz się w krzakach i czekasz, a następnie atakujesz z zasadzki. Skuteczne na noobów, ale pro tak nie ubijesz.
  • Na mafię - cała piątka/trójka idzie jedną aleją i ciesza, że zabili jedną osobę. Tymczasem dwoma innymi alejkami idzie już desant na bazę mafii.
  • Na megakoksa - atakujesz TYLKO umiejętnościami bo zfygue ćosy są do dópy.

Przypisy

  1. Jeśli nie wiesz, o co chodzi - znaczy, że masz życie. Ciesz się.
Advertisement