Bezsensopedia
Advertisement

Komisarz Alex – polski serial (podobno kryminalny) z psem o mądrym spojrzeniu w roli głównej. W roli prawie głównej przez dwa i pół sezonu występował Jakub Wesołowski, potem zmienił go Antoni Pawlicki. Po nim zapewne przyjdzie czas na dwóch pozostałych chłopaków z Czasu honoru.

Bohaterowie (będący ludźmi)[]

  • Marek Bromski – opiekun Aleksa przez pierwsze dwa i pół sezonu. Leń, któremu nawet w odbieraniu telefonu musi pomagać pies (o chodzeniu po bułki nie wspominając).
  • Lucyna Szmidt (znana także jako Lucynka, Lucuś, Lucy i Lucek) – ruda policjantka, rozwódka. Relacje z Bromskim trudne do ustalenia.
  • Ryszard Puchała – ma żonę i dwójkę dzieci. Alex kradnie mu kanapki.
  • Leon – przeprowadza sekcje zwłok, lubi operę i spożywanie posiłków w kostnicy.
  • Michał Orlicz – przyszedł po Bromskim. Ma nad nim tę przewagę, że chociaż wygląda jak policjant.

Ciekawostki[]

  • W czołówce dokładnie zaznaczono, kto to jest Alex. Tak na wszelki wypadek, jakby ktoś się nie zorientował.
  • Bromski - jak na gliniarza przystało - posiada na swoim komputerze niezwykle złożone i trudne do złamania hasło. Brzmi ono alex.

Zobacz też[]

Advertisement