Bezsensopedia
Advertisement

Kocham Cię, Polsko

Maciej (w)Kurzajewski podczas zadawania pytań statystycznych

Drogi Piotrze, odpowiedz na pytanie - ile w Polsce żyje osób, które przestrzegają wszystkich przepisów BHP?

Przykładowe pytanie z teleturnieju

-Joasiu, jak wasza drużyna odpowiada na pytanie Jaki procent Polaków śmieje się z żartów z Familiady?
-Zero
-A ty Kasiu?
-Mniej!
(chwila ciszy)
-Prawidłowa odpowiedź to
Mniej niż zero!! Drużyna Kasi kręci Kołem Fortuny!

Standardowe pytanie w finale

Kurzajewski! To program rozrywkowy, a nie teleturniej!

Normalny widz o programie

Kocham Cię, Polsko! - teoretycznie bardzo patriotyczny program rozrywkowy emitowany w TVP 2, prowadzony przez lansującego się Macieja (w)Kurzajewskiego. Formuła programu polega na tym, że dwie drużyny złożone ze znanych osób rywalizują w różnych dziwnych konkurencjach. W praktyce wygląda to mniej więcej tak, jak dobry polski program publicystyczny - mówią wszyscy na raz, a prowadzący się z tego cieszy. O oprawę muzyczną tego hałasu dba zespół o bardzo wyszukanej nazwie Kocham Cię Polsko Band. Program skutecznie zapycha każdy wolny piątek, który TVP mogłaby przeznaczyć na prezentację polskiej myśli filmowej.

Uczestnicy[]

Kocham Cię Polsko

Nie pytaj o przekaz intelektualny...

  • Maciej Kurzajewski - wiecznie lansujący się prowadzący z charakterystyczną fryzurką. Często próbuje opowiadać dowcipy, lecz bez powodzenia.
  • Katarzyna Zielińska - praktycznie zawsze jej drużyna przegrywa, często podlizuje się Kurzajewskiemu.
  • Marzena Rogalska - kiedyś też miała swoją drużynę, ale ze względu na drętwe dowcipy i zbyt wysoki poziom inteligencji została zwolniona.
  • Joanna Koroniewska - zastąpiła Rogalską. Siedzi w programie, bo nie było innych chętnych do prowadzenia drużyn. Warto dodać, że ma całkiem ładne nogi.

Ponadto w programie pojawiają się byle gwiazdy z Internetu, ze świata gwiazd, itd. Pakują się do tam, by wygrać darmową grę planszową oraz bilet na kilka godzin do Hotelu Gołębiewskiego.

Rundy[]

  • Cytaty TV i Film - bezczelna promocja produkcji TVP w czasie programu.
  • Zakazane słowa - coś jak Rozmowy w Toku.
  • Głuchy telefon - promocja plotek o gwiazdach TVP z zachowaniem ochrony danych osobowych.
  • Kalambury - kapitanka trajkocze byle co, by zdobyć więcej niż 10 punktów.
  • Licytacje muzyczne - tutaj drużyna poszukuje jakiegoś frajera, by zwalić na niego śpiewanie byle utworu.
  • Licytacje - jak wyżej, tylko nie trzeba śpiewać.
  • Urodziny - najbardziej wybuchowa zabawa (dosłownie).
  • Euro 2012 - już niewystępująca runda, w której Franciszek Smuta katował kapitanki pytaniami o "sukcesy" naszych kopaczy gały.
  • Kto jest kim? - oparte o grę Zgadnij kto to, tylem że musimy opisać konkretnie daną osobę (np. Goździkową czy Ojca Pablito).
  • Sport - ulubiona runda Kurzajewskiego, gdzie promuje on relacje z wydarzeń sportowych komentowanych oczywiście przez niego samego.
  • Finał - patrz niżej.

Dodatkowo po każdej rundzie (poza finałem) następuje bonusowa runda pt. Jaka to piosenka?. Tutaj należy odgadnąć, jaki utwór jest w tym momencie grany. Z reguły trafia na jakąś gwiazdę pokroju Zespołu Pieśni i Tańca Mazowsze.

Finał[]

O wyniku rywalizacji decyduje runda finałowa, w której można zdobyć więcej punktów, niż we wszystkich pozostałych rundach razem wziętych. Podczas tej rundy drużyny próbują oszacować zachowanie Polaków w jakimś nietypowym temacie, najczęściej w kwestii obyczajów godowych, przesądności czy higieny osobistej. Drużyna, której prognozy są zgodne z oficjalnym sondażem (prawdopodobnie przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie fetyszystów i członków egzotycznych subkultur) otrzymuje punkty wylosowane przez tajemnicze koło fortuny.

Dowody, że to nie jest program o kochaniu Polski[]

  • Każdy otrzymuje koszulkę z napisem I♥PL (powinno być Ja kocham Polskę, a nie coś po angielsku).
  • Program jest oparty na niemieckiej licencji.
  • Błąd interpunkcyjny w tytule programu.
Advertisement