Bezsensopedia
Advertisement
Kawa

Kawa w całej swojej okazałości

Dobra ta kawa!

Nowa reklama Jacobsa

Z cukrem czy bez?

Typowy zwrot w kawiarni

Bardzo pyszna kawa, bardzo pyszna kawa

Pewien afroamerykanin o kawie

Kawa - napój zastępujący wielu ludziom herbatę, ponieważ zawiera kokainę kofeinę. Według reklam, jest zrobiony z ziaren (ta, na pewno), które można znaleźć w Brazylii lub na jakimś innym zadupiu z ciepłym klimatem.

Gdzie można zdobyć kawę?[]

  • W McDonald's (często jest promocja);
  • W kawiarni;
  • W sklepie;
  • W czekoladziarni (powinna być);
  • U Wiesi spod dwójki (choć może ona zażądać zwrotu);
  • W Starbucksie (o ile chcesz zapłacić dychę);
  • W Coffee Heaven (o ile chcesz zapłacić 2 dychy);

Serwowanie[]

Kawę często pije się z mlekiem albo cukrem, jak kto woli. Ludziki robiące reklamy sugerują, że do tego można rozkoszować się ptasim mleczkiem, oczywiście tej samej lub zaprzyjaźnionej firmy. Lecz lepiej uważać, gdyż są miejsca, w których za kawę pierdniemy około 12-15 złotych.

Rodzaje kawy[]

Coffee-Krups-Espressomachine

Automatyczny niewolnik wyspecjalizowany w robieniu kawy

Istnieje wiele rodzajów kawy: kawa w proszku, kawa z automatu, czy nawet kawa z Lidla. Każda z nich ma inny smak, te lepsze są zazwyczaj droższe (lecz zdarza się, że ktoś wciśnie ci do niczego nienadający się szajs za cenę z kosmosu). Dla niektórych życie bez kawy byłoby po prostu niemożliwe, są wręcz uzależnieni (dlatego, jeżeli jesteś kawomaniakiem, nie zapraszaj takich do siebie - wszystko ci wyżłopią). Oprócz tego kawy można posortować według miejsca produkcji. I tak, jest na przykład kawa włoska, kolumbijska, etiopska czy brazylijska. Komuniści natomiast mogą wybrać kawę wietnamską.

Gadżety[]

Do kawy, jak zresztą do wszystkiego, istnieją ułatwiające życie gadżety. Jeżeli chcemy, by takowy odwalił za nas całą robotę, poleca się kupić ekspres do kawy, lecz jeżeli chcesz pobawić się w średniowiecze, radzimy raczej młynek do kawy. Pamiętaj jednak, że nie jest to starsza (i mniej automatyczna) wersja ekspresu, a przyrządzenie napoju może potrwać dwie godziny... albo jeszcze więcej.

Advertisement