FANDOM

Zasmażka - Kabaret OT

Zasmażka - Kabaret OT.TO NAJLEPSZA JAKOŚĆ

...i zasmażka!

Kabaret OT.TO (w rozwinięciu: Ostatnie Takie Trio Oszołomów) – duet trzech tenorów występujący od dwudziestu paru lat na polskich scenach kabaretowych, przy czym początkowo grali w czterech. Udało im się napisać ponad 50 piosenek, 4 skecze i niezliczoną ilość żartów, z czego 7 śmiesznych. Powyższe dane pochodzą z ich jubileuszu 50-lecia.

Członkowie edytuj

  • Wiesław Tupaczewski - założyciel i lider OT.TO, autor większości tekstów. Charakterystyczny element - najpierw jako koleś z grzywką, następnie jako koleś z kitką. Ostatnio ściął włosy.
  • Andrzej Tomanek - ma 118 lat i podobno jest dziadkiem pozostałych członków kabaretu.
  • Andrzej Piekarczyk - gra na klawiszach. Cierpi na bezokularowość i ma wadę słuchu.

Były członek edytuj

  • Ryszard Makowski - miał rude loki (dziś już siwe) i 2,5 metra w obwodzie (to akurat zostało). Specjalizował się w tańcu.

Charakterystyka edytuj

Wakacje - Kabaret OT

Wakacje - Kabaret OT.TO NAJLEPSZA JAKOŚĆ

Ta przepowiednia jest genialna - sprawdza się co roku!

OT.TO zdarzają się występy, na których nie grają żadnego skeczu - tylko piosenki i piosenki. Dzięki temu każdy może się poczuć niczym krytyk muzyczny z poczuciem humoru na koncercie Mandaryny. Kiedy już coś się trafi, role są bardzo rozbudowane i członkowie bardzo się w nie wczuwają. I tak, Wiesław Tupaczewski z reguły gra Wiesława Tupaczewskiego, Andrzej Piekarczyk - Andrzeja Piekarczyka, a nawet Ryszard Makowski był Ryszardem Makowskim. Tylko Andrzej Tomanek czasem przedstawia się jako Jędrzej Kukułka.

Poza tym ich działalność opiera się na przerabianiu cudzych piosenek, pisaniu własnych piosenek i przerabianiu własnych piosenek. Czasem zamiast piosenek są wiersze, ale zasada działania pozostaje zawsze ta sama.

Znane skecze edytuj

Eee... lubię placki.

Znane utwory edytuj

  • Zasmażka
  • Wakacje
  • To już lato
  • Droga Pani Sąsiadko
  • Ponadto cała masa pomiksowanych przeróbek połączona w minikoncerty życzeń.