Bezsensopedia
Advertisement
Lana_Del_Rey_-_National_Anthem

Lana Del Rey - National Anthem

Według Lany Del Rey JFK był czarny

John Fitzgecośtam Kennedy (w skrócie: dżeJeFKej; ur. 29 maja 1917 w Brookline, zabili go 22 listopada 1963 w Dallas) – prezydent USA. Znany głównie z tego, że został sprzątnięty. Pod względem liczby kochanek mógłby konkurować z królami z dynastii Wettinów. Twierdził, że jest Berlińczykiem, choć gdyby tak było naprawdę, nie mógłby zostać prezydentem USA. Jego imieniem masowo nazywa się w Stanach różne rzeczy, choćby lotnisko w Nowym Jorku.

Zamach[]

Pewnego razu JFK jechał sobie kabrioletem po Teksasie i dostał kulkę. Kto za tym stał? Nie wiadomo. Zamachowiec został niby złapany, ale zanim cokolwiek zdążył powiedzieć, sam został unicestwiony (ciekawe prowadzenie śledztwa). Za zamachem mógł stać każdy[potrzebne źródło źródeł i tak się nie znajdzie - wszystko utajnione]: sowieci, Kubańczycy, zbuntowane kochanki, miłośnicy Tuvalu, albo nawet partyzanci z Czasu honoru, którzy myśleli, że to ukrywający się Rainer.

Tak w ogóle to w rodzinie Kennedych mało kto umarł śmiercią naturalną - większość poginęła w wypadkach, zamachach lub w innych - bardziej lub mniej - dziwnych okolicznościach. Widocznie prowadzą niezdrowy tryb życia.

Advertisement