Bezsensopedia
Advertisement
Irak
Stolica Bagdad
Władca w obecnej sytuacji Barack Obama
Symbol Ropa!
Hymn Allah Akbar!
Język urzędowy język arabski
Ustrój nie wiadomo
Skład narodowościowy Arabowie, Irakijczycy i Amerykanie
Jednostka
monetarna
Miny wojskowe

-Te, zobacz, jakie oni mają miny
-Na twarzy czy pod ziemią?

Standardowa rozmowa z Amerykanami

Tu pana wysadzić?

Standardowe pytanie do pasażera taksówki w Bagdadzie

Jedź do Iraku, rozerwiesz się!

Biuro turystyczne w kwestii wycieczek po Iraku

Brytyjskie dzieci bawią się MP3, Amerykanie MP4, Irakijczycy MP5

Prawda o ewolucji w Iraku

Irak - kraj, w którym dzieci stają się dorosłymi i na odwrót

Druga prawda o ewolucji w Iraku

To jak to się pisze, Irak czy Iran?

Blondynka o problemie Iraku

Irak (amer. Iraq, apl. iRak) - amerykańska kolonia, oficjalnie zaś niepodległe państwo, którego główną walutą są miny wojskowe oraz naboje do karabinów. Kiedyś w starożytności była nawet potęgą gospodarczą, ale o jej rzeki, a potem ropę walczyły od dawien dawna jeszcze silniejsze państwa - a to Persowie, a to Grecy, a to Amerykanie... Irak stał się inspiracją do gry Call of Duty i CS-a. Podstawowym środkiem transportu są wielbłądy. Często mylone z Iranem.

W Iraku chodzą raki w kształcie litery I.

Historia[]

Kiedyś Irakijczycy (jako Babilończycy lub Asyryjczycy) zdobywali coraz to nowe ziemie i cieszyli się, że złoża piachu i ropy[1] są ich. W średniowieczu musieli poddać się Arabom, ale to właśnie dzięki nim nauczyli się robić różne fajne rzeczy. Z czasem Irak stał się kolonią, podczas wojny dawał Anglikom ropę. W czasach współczesnych podupadł tracąc swoich w Iranie, w Kuwejcie (pierwszy kop w tyłek od Amerykanów), w Kurdystanie (drugi kop w tyłek od Amerykanów) oraz u siebie w domu (trzeci tyłek od Amerykanów).

Polityka[]

Prezydentem Iraku od 20 stycznia 2009 roku jest Barack Obama, który zastąpił George'a Busha. Jeszcze do 2003 roku był tam Saddam Husajn, dziwak, który został obalony i wrzucony do ziemianki z ziemniakami.

Gospodarka[]

Gospodarka coraz bardziej popada w kryzys. Na eksport przeznacza się mężczyzn do Afganistanu, kobiety do Pakistanu, a wszelką broń oraz fucki w stronę Amerykanów. Podstawowym tutaj środkiem komunikacji są polskie Rosomaki, wielbłądy oraz helikoptery. Importuje się zaś leki oraz paliwo rakietowe.

Przypisy

  1. W tamtych czasach po dokopaniu się do ropy człowiek był wkurzony, że zamiast do wody dokopał się do jakiegoś śmierdzącego syfu.
Advertisement