Bezsensopedia
Advertisement

Ich Troje – kultowy polski zespół popowy, najbardziej popularny trochę ponad 10 lat temu. Na przełomie wieków słuchał ich każdy, nawet bardziej niż Feela w dwa tysiące ósmym. Od czasu do czasu słychać o nich do dziś.

Skład zespołu[]

  • Michał Wiśniewski – lider grupy. Nosi czerwone włosy (ewentualne inne są związane z aktualnymi kontraktami reklamowymi), pełno kolczyków i jest wiecznie zachrypnięty. Lansuje oryginalny styl ubioru, który jest tak kiczowaty, że jeleń na rykowisku to w porównaniu z tym perła renesansu. Artysta potrafi np. chodzić w czymś na kształt zbroi ze stopu różnych tworzyw sztucznych.
  • Jacek Łągwa – najbardziej tajemniczy członek zespołu, podobno kompozytor. Oprócz napisów na płytach nigdzie się nie pojawia. W zasadzie nie wiadomo, czy w ogóle istnieje.
  • Trzecie miejsce jest przeznaczone dla aktualnej żony/kochanki lidera grupy. Ze względu na dość częste zmiany osoby na tym stanowisku, nie będziemy wypisywać nazwisk.

Przeboje[]

  • Powiedz – wielki przebój z bardzo alegorycznym tekstem. Leciało to jakoś tak: Wstań powiedz nie jestem sam i nigdy więcej już nikt nie powie sępie miłości nie kochasz...
  • Keine Grenzen – utwór śpiewany trochę po polsku, trochę po niemiecku, nieformalnie wychwalający Eurokołchoz. Zajął nawet wysokie miejsce na Europejskim Spędzie Muzycznym.

Zobacz też[]

Advertisement