Bezsensopedia
Advertisement

Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2930 artykułów i 2049 plików graficznych.
Wiki-wordmark.png
Medal.png
Artykuł na medal

Dżungla, która zimą zmienia się w skocznię jeszcze większą dżunglę

Čerťák – kompleks aż pięciu skoczni, ale wymyślający nazwę byli bardziej kreatywni i stworzyli własną. Na mamuciej skoczni często są problemy z wiatrem, stąd w pewnym sensie wzięła się nie każdemu pasująca nazwa. Niby skocznia jest osłonięta wiatrochronem przed porywami, ale to nijak nie pomaga. Oficjalnie podniesienie osłon ma skutkować powstaniem nieprzyjemnego tunelu powietrznego, ale tak naprawdę jest to robione specjalnie, aby Hofer miał co przekładać i odwoływać. Na złość naszym, Čerťák jest tylko kilka kilometrów od granicy.

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks.png
Fikcja na medal

Flaga kraju

Polandia Południowa (niekiedy określana także jako Śródlesie) - kraj leżący w północnej Polonii, mający stolicę w Czerngradzie. Graniczy od północy z Polandią, od północnego wschodu ze Wschodnim Brzegiem Vislawii, od wschodu z Czerwoną Krusią, od południa z Ladią, od południowego zachodu z Wielkokrainą, od zachodu z Mhaumbą i od północnego zachodu z Rawą. W kraju od ponad 80 lat rządzi jedna partia, której aktualnie przewodzi Artis Tischler.

Historia

Po rozpadzie Śródlesia w -484 roku wśród wielu mieszkańców tych rejonów w dalszym ciągu silna była tożsamość narodowa. Szczególnie mocno skierowana ona była przeciwko Polandii, która zagarnęła większość terytorium kraju. W -399 roku od Rawy uwolnił się Wschodni Brzeg Vislawii, w którym także większość (ok. 60%) stanowili ludzie o narodowości śródleskiej. Polandii udało się ochronić przed ruchami separatystycznymi, przyznając tej nacji spore przywileje.

Nuvola apps arts.svg
Ogłoszenia
Dziękujemy za każdy oddany głos w plebiscycie.

Dokładne wyniki

  1. Formuła 1 - 66% w II etapie + 8 pkt w I
  2. Sesja - 33% + 5
  3. Wilk i Zając - 0% + 7
  4. Romantyzm - 0% + 6
  5. Ludwik XVII - 0% + 4
  6. Lekkoatletyka - 0% + 3
Ludziki.png
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg.png
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat.png
Dramat na dziś
Filmik na dziś

Co_golimy_??_Teleturniej
To tak gdybyś myślał, że nie nadajesz się do teleturniejów.

Advertisement