FANDOM

Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2909 artykułów i 2003 pliki graficzne.
Wiki-wordmark.png
Medal
Artykuł na medal
Cucumis sativus

Reprezentacja Finlandii dzisiaj

Reprezentacja Finlandii w skokach narciarskich – grupa fińskich zawodników zajmujących się skakaniem na nartach. Kiedyś kozaczyli na wszystkich skoczniach niczym współczesna Austria, dzisiaj w tabeli obijają się gdzieś pomiędzy Rosjanami a Włochami.

Finowie mają kilka fajnych skoczni, z czego część na dalekiej północy gdzie jest bardzo zimno i trzeba dogrzewać się Finlandią. Z tego powodu jest to jedna z najbardziej rozpitych grup sportowców.

Niektórzy skoczkowie, którzy nie zmieścili się w kadrze postanowili wykorzystać talent do picia w innej branży - założyli zespół rockowy o nazwie Jumping Twins.

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks
Fikcja na medal
Flaga Polandii Południowej

Flaga kraju

Polandia Południowa (niekiedy określana także jako Śródlesie) - kraj leżący w północnej Polonii, mający stolicę w Czerngradzie. Graniczy od północy z Polandią, od północnego wschodu ze Wschodnim Brzegiem Vislawii, od wschodu z Czerwoną Krusią, od południa z Ladią, od południowego zachodu z Wielkokrainą, od zachodu z Mhaumbą i od północnego zachodu z Rawą. W kraju od ponad 80 lat rządzi jedna partia, której aktualnie przewodzi Artis Tischler.

Historia

Po rozpadzie Śródlesia w -484 roku wśród wielu mieszkańców tych rejonów w dalszym ciągu silna była tożsamość narodowa. Szczególnie mocno skierowana ona była przeciwko Polandii, która zagarnęła większość terytorium kraju. W -399 roku od Rawy uwolnił się Wschodni Brzeg Vislawii, w którym także większość (ok. 60%) stanowili ludzie o narodowości śródleskiej. Polandii udało się ochronić przed ruchami separatystycznymi, przyznając tej nacji spore przywileje.

Nuvola apps arts
Ogłoszenia
Dziękujemy za każdy oddany głos w plebiscycie.

Dokładne wyniki

  1. Sesja - 87% w II etapie + 3 pkt w I
  2. Ludwik XVII - 7% + 8
  3. Reprezentacja Finlandii w skokach narciarskich - 7% + 5
  4. Formuła 1 - 0% + 7
  5. Lekkoatletyka - 0% + 6
  6. Fiat Multipla - 0% + 4
Ludziki
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat
Dramat na dziś
Filmik na dziś
Nie tylko blondynki są głupie

Nie tylko blondynki są głupie

To na pewno przebrana blondynka!