Bezsensopedia
Advertisement

k**wa co ty robisz???

Najczęstszy cytat na czacie

Haxballgra internetowa polegająca na chodzeniu kółkami po widzianym z góry boisku. Może to być boisko piłkarskie, albo jakieś inne. Istnieją też różne wariacje (np. spacebounce polegające na tym, że na zawodnika nie działają siły oporu, w związku z czym po kontakcie z innym zawodnikiem ląduje on kilometr od boiska). Haxball jest grą multiplayer, a więc nie grasz z botami, tylko z innymi ludźmi, co niesie ze sobą wszystkie konsekwencje. Nieodłącznymi elementami tej gry są lagi oraz hejterzy bulwersujący się o każdą rzecz.

Dołączenie do gry[]

Po wejściu na stronę gry musisz wykonać skomplikowaną procedurę wprowadzenia nicku. Potem pojawi ci się lista pokoi, do których możesz dołączyć. Nazwa pokoju dużo mówi o jego zawartości: najprostsze nazwy to wbijać czy zapraszam, czasem z dopiskiem pro oznaczającym, że zwykli śmiertelnicy mają tam zakaz wstępu. Bywają jednak nazwy będące prawdziwymi perełkami (wyrażające upodobania seksualne założyciela itp.).

Po wstępie musisz czekać, aż ktoś cię doda. W tej fazie możesz tylko zawracać dupę adminowi, żeby cię dodał. Możesz też napisać coś w stylu dupa dupa cycki i wyjść, prezentując w ten sposób swój poziom intelektualny. Gdy już ktoś cię doda do gry, masz mniej czasu na pisanie, bo musisz grać. Wtedy zaczynasz być opieprzany przez kogokolwiek za cokolwiek. Bonus: ty też możesz opieprzać! Możesz też zostać wykopany z pokoju lub zbanowany... też za cokolwiek.

Administrowanie pokojem[]

Jeśli żaden z istniejących na liście pokoi ci nie odpowiada, zawsze możesz założyć własny. Wtedy masz dwa wyjścia: zrobić z każdego admina, albo nie. Jeśli zrobisz z każdego admina, to średnio co 0,2 sekundy będziesz miał restart meczu lub zmianę składów. Jeśli pozostawisz tę opcję dla siebie, to musisz sam ogarniać cały majdan, co zazwyczaj nie jest proste. Gdy uzbiera się parę osób, zaczynasz grę. Po kilku minutach połowa graczy zniknie, a ci, którzy zostali, zaczną zgłaszać swoje pretensje, że składy nierówne, albo boisko za duże. Jeśli zaś zmienisz wymiary boiska, to zaczną zgłaszać swoje pretensje, że ciągle restartujesz mecz.

Watro w tym miejscu zwrócić uwagę, że zwrot zgłaszają pretensje jest nieco kurtuazyjny. W rzeczywistości 2/3 dyskutujących graczy nie potrafi złożyć większego zdania bez użycia słowa k**wa, a do siebie zwracają się najczęściej per ch*j.

Lagi[]

Lagi są nieodłączną częścią tej gry. Czasami są malutkie, a czasami takie, że gra przypomina pokaz slajdów. Wtedy gra nabiera rumieńców, bo musisz przewidywać, gdzie w danej chwili naprawdę się znajdujesz (i gdzie jest piłka).

Advertisement