Bezsensopedia
Advertisement

Wykrzyknik Ten artykuł zawiera treści, które mogą być uznawane za niesmaczne. Z tego powodu nasza redakcja nie poleca tego artykułu dzieciom i osobom szczególnie wrażliwym.
Happy_Tree_Friends_-_The_Third_Degree

Happy Tree Friends - The Third Degree

Losowo wybrany odcinek serialu. Oglądasz na własną odpowiedzialność!

Happy Tree Friends – serial (czy raczej seria filmików) z YouTube'a i potem z telewizji opowiadający o miłych zwierzątkach mieszkających w lesie, które mają więcej krwi, niż więźniowie CIA ze Starych Kiejkut pod Szczytnem, i więcej żyć, niż wszystkie koty z całego internetu. Serial wywołuje kontrowersje, wymioty, biegunkę oraz wstrząs mózgu.

Bohaterowie[]

  • Lumpy - niebieski łoś, niezdara, z inteligencją Joli Rutowicz. Pomimo bycia świadkiem tylu zgonów, dalej boi się widoku krwi.
  • Toothy - bóbr kanadyjski, skupuje oczy oraz inne elementy głowy.
  • Giggles - córka mamusi, uczuciowa oraz radosna. W serialu zginęła 46 razy, ale ona często czituje.
  • Sniffles - mrówkojad, niedojda, ofiara zmutowanych mrówek.
  • Petunia - skunks, który boi się brudu, jakkolwiek absurdalnie to brzmi.
  • Cuddles - żółty królik w różowych kapciach. Ginie możliwie często.
  • Pop i Cub - kochający ojciec i kochany syn. Szkoda tylko, że tata zwykle przez przypadek zabija własne dziecko.
  • Flaky - czerwony stworek płci bliżej nieokreślonej. Twórcy serialu też nie wiedzą.
  • Handy - bezręki bóbr, lokalny mechanik. Wychodzi z założenia, że cel uświęca środki - więc z reguły podczas naprawy ginie jakaś osoba. Ewentualnie kilkanaście.
  • Flippy - zielony niedźwiedź, były wojskowy. Ma tak dość armii, że kiedy cokolwiek przypomni mu o służbie, wkracza na wojenną ścieżkę i zabija wszystkich dookoła.
  • Lifty i Shifty - szopy pracze, które z reguły chcą wyprać brudne pieniądze, ewentualnie coś ukraść. Całkiem przypadkowo przy okazji ktoś ginie.
  • Russell - pirat, wydra morska. Jak przystało kogoś, kto spędził całe życie na wodzie, z reguły się topi.
  • Splendid - lokalny superbohater. Z reguły ratuje zwierzątka w opresji... na śmierć.

Oraz paru innych, którzy giną rzadko, więc nikogo nie obchodzą.

Fabuła[]

Losowo wybrane z powyższych postaci prowadzą sobie sielankowe życie w bliżej nieokreślonym lesie. W pewnym momencie jednemu z nich odnosi jakieś drobne skaleczenie - na przykład urywa sobie nogę. Ponieważ zwierzęta nie umieją udzielać pierwszej pomocy, próby poprawy sytuacji z reguły kończą się zgonem. Wszystkich. A co tam będziemy się oszczędzać.

Widownia[]

Oglądalność większości odcinków na YouTubie dochodzi do 30 milionów. Jak przystało na serial dozwolony od osiemnastki, główna grupa odbiorców to ludzie w wieku 13-17 lat. Przypomina to pod tym względem naszych rodzimych Włatców móch.

Advertisement