Bezsensopedia
Advertisement
Ostatnia_jazda_Hanki-M_jak_karton

Ostatnia jazda Hanki-M jak karton

Nie śmiej się! Ona tu UMIERA!

Hanka Mostowiak, zd. Walisiak (ur. 12 września 1975, zm. 22 kwietnia 2011) - jedna z czołowych postaci serialu M jak miłość. Poległa w walce z kartonami. Wieloletnie miejsce pracy Małgorzaty Kożuchowskiej. Gdy okazało się, że lepszą robotą dla niej jest Rodzinka.pl, postać Hanki została brutalnie uśmiercona.

Życie[]

Hanka Mostowiak istniała na ekranie coś koło dziesięciu lat. Niestety, w tym czasie nie wydarzyło się tam nic na tyle ciekawego, aby warto było to opisywać. Biorąc pod uwagę zabójcze tempo akcji tego serialu, nie jest to nic dziwnego.

Śmierć[]

Scena śmierci Hanki to prawdziwy majstersztyk. Poległa w bitwie z nazistami? Została ścięta mieczem świetlnym przez Lorda Vadera? Nie! Ona zginęła po staranowaniu samochodem kupki kartonów. I to nie tak od razu, ale dopiero po pewnym czasie. Paskudne te kartony! Tak epickiej sceny to by nawet Steven Spielberg nie wymyślił.

Teoria spiskowa[]

Według teorii spiskowej stworzonej przez Antoniego Macierewicza Janusza Palikota Sary May (słynnej celebrytki) Hanka żyje! Zamieściła wpis na swym blogu o treści: Bym zapomniała... Mam dla Was dobrą wiadomość. Słuchajcie- Hanka żyje ! Widziałam ją wczoraj w tv. Ma 3 synów, drugiego męża, duży dom, robi zakupy przez internet w sieci Alma i rzadko wychodzi z domu, żeby Marek jej nie przyuważył[1]. Interpretujcie jak chcecie!

Przypisy

  1. http://www.saramay.pl/blog.html Wpis Orzełek czy PZPN (w postaci PS.) czwartek, 10 listopada 2011 14:10
Advertisement