Bezsensopedia
Advertisement

Grinch - świąt nie będzie – amerykański film z 2000, odpowiedź TVN-u na polsatowskiego Kevina. Przedstawia stereotypowe podejście do świąt Bożego Narodzenia z punktu widzenia amerykańskich dzieci.

Fabuła[]

Wersja rozbudowana[]

Na górskim szczycie, w ciemnej jaskini mieszka złośliwy Grinch (po urodzie i zachowaniu można wnioskować, że jest to troll internetowy), który nie cierpi Gwiazdki. Postanawia zepsuć ją mieszkańcom leżącego w pobliżu miasteczka. Mała Cindy Lou chcę na własną rękę rozprawić się z Grinchem i jest gotowa zrobić wszystko, aby i on pokochał święta (co w rzeczywistości jest niemożliwe z racji niskiej inteligencji Grincha).

Wersja uproszczona[]

Na początku dowiadujemy się, że mieszkańcy Ktosiowa są bardzo dobrzy a Grinch jest zły, później okazuje się, że Grinch jest zły, ponieważ część mieszkańców Ktosiowa była dla niego niedobra w dzieciństwie. Na końcu wszyscy się kochają i wspólnie śpiewają kolędy. Prawda, że konkretne?

Ciekawostki[]

  • Na widok Grincha 80% dzieci nagle się uspokaja.
  • Scenariusz opierał się o treść książki How The Grinch Stole Christmas. Ty też nigdy o niej nie słyszałeś?
  • Tytuł kłamie, rok po obejrzeniu filmu święta były nadal.
Advertisement