Bezsensopedia
Advertisement
Gta3

Prawie jak na rozstrzelanie…

Ludziesitopivc

Po co dać się zastrzelić, skoro można utonąć?

Grand Theft Auto (także GTA) – gra edukacyjna sklasyfikowana przez firmę PEGI jako przeznaczona dla dorosłych, lecz średnia wieku graczy i tak nie przekracza 14 lat. Generalnie stworzona na PC i konsole, ale w 2007 roku oficjalnie pojawiła się specjalna część gry na Pegasusa (hura!).

Części[]

  • GTA 2[1] – druga część serii, tym razem chodzimy trochę większym pikselem, mamy trochę inne bronie i nowe miasto. Fabuła w końcu jest przemyślana.
  • GTA III – rewolucyjna część, w końcu mamy widok w 3D. I jeszcze większe miasto. Do zestawu dołączone są okulary.
  • GTA: Vice City – tym razem wcielamy się w Tommy'ego Vercettiego, gangstera budującego swoje imperium oparte na niemodnych koszulach i kraku.
  • GTA Advance – jesteś ziomkiem imieniem Mike chcącym uciec z Liberty City, lecz nie stać cię na pociąg do Mietkowa i musisz pozostać w Liberty City, by uzbierać na bilet. Część wydana na Gameboya.
  • GTA: San Andreas – jesteś gangsta murzynem afroamerykaninem[2] wracającym do swojego rodzinnego stanu. Tak, stanu. Jeszcze więcej miejsc do zwiedzenia.
  • GTA: Liberty City Stories – odcinanie kuponów od trójki.
  • GTA: Vice City Stories – odcinanie kuponów od Vice City.
  • GTA: Chinatown Wars – czwórka na konsole Nintendo DS i PSP, a także na ikomórki, niestety chamy z Rockstara zabrały jedno miasto.

Przypisy

  2. Trochę kultury, chamie!
Advertisement