Bezsensopedia
Advertisement

Ekolog - gość nawołujący do szanowania przyrody, zazwyczaj goły, brudny i zakompleksiony. Podstawowym atakiem ekologów jest stosowanie hipokryzji. Ich głównym zadaniem jest blokowanie budowy obwodnic - bo na pewno mieszka tam przecież rzadki gatunek motyli!

Czynności ekologów[]

  • Segregacja śmieci - muzyk metalowy trafia do kosza z metalami, a pusta babka do kontenera z plastikiem.
  • Przemiana zjedzonego jedzenia i sranie na pole, mówiąc, iż to jest naturalny nawóz.

Typy ekologów[]

  • Ekolog Greenpeace - głupi jak but, zamiast segregować śmieci, woli popisywać się. Specjalnie dla borsuków nie pozwoli, by budowano wały przeciwpowodziowe, nawet, gdyby miało zalać całą Warszawę.
  • Ekolog kretyn - aby mieć czyste powietrze, nie oddycha.
  • Normalny ekolog - śmieci segreguje, by sprzedać i zarobić, nie marnuje prądu i wody, gdyż szkoda mu kasy.
  • Student ekologiczny - tak ekologiczny (i biedny), że jednorazową maszynkę do golenia stosuje tydzień. Rozwinięta forma normalnego ekologa.
  • Tragiczny ekolog - wycina 30 drzew, by zrobić miejsce na baterię słoneczne.
  • Żul - segreguje śmieci, by mieć na piwo. Nie stać go na samochód, więc nie marnuje ropy i nie zanieczyszcza powietrza spalinami. Często nie marnuje węgla, gdyż nie stać go na ogrzewanie.

Zobacz też[]

  • Ekoterrorysta
  • Ekologia
  • Greenpeace

Linki zewnętrzne[]

Advertisement