Bezsensopedia
Advertisement
Auto_fährt_oma_an!_Nix_ist_passiert!!

Auto fährt oma an! Nix ist passiert!!

Czelabińskie samochody są tak twarde, że potrafią przetrwać zderzenie ze staruszkami

Czelabińsk

Czelabińscy kierowcy parkują na środku ulicy, a piesi spacerują po torowisku tramwajowym

Czelabińsk – miasto w Rosji, w obwodzie czelabińskim. Osada wojskowa i centrum badań nad bimbrem i meteorytami, ponadto taki lokalny Wąchock.

Historia[]

Czelabińsk został założony w 1736 roku jako twierdza i pozostał nigdy niezdobyty. Wymagałoby to bowiem niewspółmiernie dużo wysiłku – pozostałe 5% armii mogłoby w międzyczasie śmiało zająć całą resztę kraju. Dlatego też Czelabińsk był dobrym miejscem do konstruowania sprzętu wojskowego podczas II wojny światowej. Miasto zostało posprzątane raz – gdy miał przyjechać Putin.

Mieszkańcy[]

Czelabińscy faceci są tak twardzi, że golą się lampą lutowniczą. Jeśli aktualnie nie mają żadnej pod ręką, biorą łyżkę. Czelabińskie kobiety nie są wcale gorsze – najlepszym przykładem są lokalne babcie klozetowe, które zamiast sprzątać po mniej pedantycznych klientach, po prostu wylewają kolejną warstwę betonu. Przyszłość narodu również ma się bardzo dobrze. Półroczny staż w czelabińskim przedszkolu jest obowiązkowy dla wszystkich rosyjskich mężczyzn – alternatywna opcja to służba wojskowa. Czelabińscy uczniowie są tak twardzi, że chodzą na wszystkie lekcje. Większość ginekologów ma odgryzionych kilka palców. Czelabińskie noworodki zagryzają Marsy Snickersami.

Przemysł i technologia[]

Czelabińscy architekci projektują domy w Paincie. Natomiast broń wojskowa (także stworzona w ten sam sposób) strzela ostrą amunicją, jeszcze będąc na ekranie. Czelabiński pocisk był tak twardy, że przebił na wylot pancerz rosyjskiego czołgu, wyleciał z drugiej strony, przebił furgonetkę generała i wystraszył szeregowca. Niestety nie został wprowadzony do masowego użycia, gdyż okazał się niewypałem. Czelabińskie dojarki sprawiły, że byki kryją się po lasach. Czelabińskie dzięcioły wydziobały już 2 stacje metra i właśnie kończą trzecią.

Sport[]

W Czelabińsku podczas siarczystych mrozów rozgrywane są zawody w odklejaniu języka od stalowej rury na czas. Ostatnio jednak zostały odwołane z powodu zbyt wysokiej temperatury, dochodzącej do -58 °C. Miejscowi kibice piłkarscy budzą postrach w całej Rosji – szczęśliwie klub gra tylko w lidze okręgowej. Czelabińscy skoczkowie narciarscy zakładają narty zagiętym końcem do dołu. Pewien obywatel miasta, niejaki Iwan P. (106 l.) chciał pobić rekord wysokości w skoku ze spadochronem. Próba zakończyła się niepowodzeniem – facet przeleciał obok Ziemi. Ostatecznie wrócił do domu jakoś w połowie lutego 2013 na niewielkim meteorycie.

Advertisement