Bezsensopedia
Advertisement
Cyferki

Cyferki

Maaamooo!!! Ktoś napisał o nas w internecie

Cyferka 6 o tym artykule

Cyfra – zbiór 10 znaków pisanych. Są różne typy cyfr, ale ty piszesz arabskimi[1]. Można z nich zrobić liczby (np. 1 234 567 890 słownie: miliard dwieście trzydzieści cztery miliony pięćset sześćdziesiąt siedem tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt[2]). Można je pisać na kalkulatorze. Są tak ważne, że doczekały się swojej części na klawiaturze.

Cyferki[]

0[]

Jednocześnie jest i jej nie ma. Symbolizuje coś i nic jednocześnie. Symbol otyłych.

1[]

Najchudsza z cyferek. Nosi czapkę z daszkiem. Symbol patyczaków.

2[]

Dziwna cyfra. Jeśli ją przekręcisz odpowiednio, to zobaczysz połowę wąsa, albo połowę serca. Symbol miłości i francuskich wąsów.

3[]

8 po rozwodzie. Jak przekręcisz, to zobaczysz coś ciekawego [3] Symbol rozwodników i rozwodzących się [4].

4[]

Męska cyfra[5]. Jest to wynik działania ∞÷2 (∞=8). Symbol męskości.

5[]

Cieszysz się, jak dostaniesz taką ocenę. Niektórzy dostają je cały czas. Symbol kujonów.

6[]

Najwyższa możliwa szkolna ocena oraz ilość oczek na kostce do gry. Symbol wyższości i totalnego kujonizmu.

7[]

1, która lekko się zatacza i/lub wygina śmiało ciało. Symbol szczęścia i króla Juliana.

8[]

Dwie cyfry 3. Składa się z dwóch kółek i jest symetryczna. Symbol okrągłości, nieskończoności i symetryczności.

[]

Jest to typ ósemki w wersji pijanej. Potocznie zwana pijaną ósemką. Symbol nieskończoności. Można ją podzielić przez 2.

9[]

Odwrócona 6-tka. Jak masz tyle złotych, to możesz kupić niecałe 2 opakowania cukru. Symbol bogactwa.

Ciekawostki[]

Kalkulator w Windows

Niestety

  • Można zapisać jednym ciurkiem wszystkie cyfry na kalkulatorze
  • 2 + 2 to 4
  • 2 - 2 to 0
  • A 2 x 2 to 4
  • A 2 ÷ 2 to 1
  • Nie można dzielić przez zero.

Przypisy

  1. Które wymyślili Hindusi
  2. Tak, autor sam na to wpadł
  3. Chodzi o literę W zboczuchu
  4. Lub mających to w planach
  5. Ma to i owo
Advertisement