FANDOM

The Duke and Duchess of Cambridge with Prince George

Główni bohaterowie we własnych osobach

PappLosAngeles

Wierne fanki oczekujące na pojawienie się gwiazdy programu

Jerzy Janowicz HOW MANY TIMES!? (The REMIX!)

Na wypadek, gdyby ktoś miał już serdecznie dość Jerzego Aleksandra Ludwika, wrzuciliśmy tutaj również filmik, który dotyczy nieco innego Jerzego. Życzymy przyjemnego odbioru!

Gotowana kukurydza! Pamiątki z royal baby! Popcorn!

Sprzedawcy kręcący się po plażach w okresie największej manii

Ciąża Kate Middleton – program typu reality show nadawany zgodnie przez media informacyjne całego świata od grudnia 2012. Do tej pory powstała jedna seria o nazwie Jerzy Aleksander Ludwik.

Fabuła programu edytuj

Telewidzowie, radiosłuchacze, czytelnicy gazet i użytkownicy internetu mogą wspólnie podglądać Kate Middleton i jej męża oraz jego rodzinę podczas całego okresu ciąży i tuż po porodzie. Początkowe odcinki emitowane są sporadycznie i nieregularnie, jednak około 8. miesiąca napięcie zaczyna rosnąć, a relacje stają się niemal codzienne. Dla zwiększenia oglądalności w tajemnicy są utrzymywane niektóre istotne informacje takie, jak na przykład płeć dziecka czy czas wyemitowania najważniejszego odcinka. W nim pojawiają się odpowiedzi na wiele z tych pytań. W ciągu kilku następnych dni możemy także zobaczyć samo royal baby oraz dowiedzieć się, jak będzie się nazywać. Całość wieńczy emitowany kilka tygodni później odcinek pt. Chrzciny.

Wpływ na kulturę edytuj

Program okazał się prawdziwym hitem - ludzie z całego świata tłumnie zasiadali przed telewizorami i komputerami, by wyczekiwać najnowszych wieści na temat royal baby. Produkty z wizerunkiem nienarodzonego dzieciaka podbiły cały świat. Niezależnie od tego, czy były to telefony, przytulanki czy pampersy. Ludzie zakładali się o wszystko, począwszy od płci, na dokładnym odcieniu barwy pierwszej kupki skończywszy. Gospodarka brytyjska zarobiła na Jerzym z Cambridge tyle, że na zachód od Irlandii mogłaby usypać sobie drugą taką wyspę symetryczną do swojej i jeszcze zostałoby na wizytę w McDonaldzie.

Wpływ na życie przeciętnego człowieka edytuj

Właśnie urodziło się dziecko, które najwcześniej około 2060 roku będzie mogło zacząć ładnie wyglądać w telewizji (czy co tam wtedy będzie), wygłaszając w brytyjskich stacjach przemówienie z okazji Bożego Narodzenia! Hurra!

Ciekawostka edytuj

  • Jeden z odcinków programu był nagrywany w Polsce. Dotyczył on rzeźbienia kołyski dla małego księcia.